ביולי 2015 עלתה ליאורה על סיפור פנטסטי שעסק בכתב האישום שהוגש נגד מעצב השיער המוערך מישל מרסייה, בתואנה שהכה את אביו וגרם לפציעתו. נגד מרסייה, שהיה אמור להינשא לזוכת “האח הגדול" טהוניה רובל, נטען בכתב האישום כי בפברואר 2015 (עוד לפני ביטול החתונה עם רובל) הוא תקף את אביו, גרם לו לחבלה ואפילו איים עליו בסכין.

בכתב האישום תואר מעצב השיער החייכן כמי שהתפרץ על אביו ושאל אותו: “אתה רוצה את האגרוף שלי בפנים שלך?". עוד מתואר בכתב האישום כיצד האב, שנעזר במקל הליכה, הותקף על ידי הבן מרסייה, והופל על הרצפה כשהמטפלת ואחותו, נדיה אללו, מנסות להפריד ולמנוע מבנו לפגוע בו. וזה לא נגמר שם: אחרי שהמטפלת השתלטה על הבן, הוא אחז בכיסא והתכוון להטיח אותו באביו.

מישל מרסייה עם טהוניה רובל (צילום: רפי דלויה)
מישל מרסייה עם טהוניה רובל (צילום: רפי דלויה)

 
לצורך האייטם המקורי (שלא הגיע לידיעתכם בשל צו איסור פרסום שהוציא מרסייה ערב הדפסת הגיליון), נשאלה אחותו של מרסייה, נדיה, על המקרה, וטענה כי מדובר בעניין משפחתי. היא הסכימה להגיד כי “היה ויכוח ביניהם, בין אבא למישל, ויותר מזה אני לא רוצה להוסיף".

המטפלת, גאייה קומארי סובא, הודתה כי הייתה וראתה הכל, ואילו מישל מרסייה באמצעות בא כוחו, גיל ויינשטיין, הוציא, כאמור, צו איסור פרסום שפג לפני כחודש. בינתיים שמחה ליאורה לבשר כי השקט חזר לבית המשפחה. לרגל חודש הרחמים מגישה ליאורה סולחה ומחוות “ושבו בנים ואבות לגבולם". 

עו"ד גיל ויינשטיין, פג תוקף?
"אכן פנית אליי ב-2015 והוצאנו צו איסור פרסום על הכתבה שלך. מרשי מכחיש את האמור בכתב האישום. מדובר בהאשמות מופרכות ודמיוניות. אני סמוך ובטוח כי נצליח להוכיח את חפותו של מרשי במקום ובזמן המתאים בבית המשפט. חשוב לציין כי מרשי ואביו מצויים ביחסים מצוינים, והלכה למעשה אביו של מרשי פנה, מספר פעמים, לרשויות התביעה וביקש לבטל את ההליך המשפטי".
 

יחסים מצוינים. מישל מרסייה ואביו
יחסים מצוינים. מישל מרסייה ואביו