מינוס כספי בחשבון הבנק? למרבה הצער, במציאות הישראלית זה עשוי לקרות לכל אחד, גם ליוצאי ריאליטי כמו אור סיונוב - מי שזכורה מהעונה האחרונה של "האח הגדול" - שכנראה לא התעשרה אחרי השתתפותה בריאליטי המדובר. 

השבוע, חשפה סיונוב בסטטוס מפורט ופומבי בפייסבוק את מצבה הכלכלי, שלדבריה למרבה הצער כולל חסימת אשראי וחשבון במצב "גבייה", ללא כל היענות לסיוע מצד פקידים בסניף שבו היא מנהלת את כספיה כבר שני עשורים. ככל הנראה לא מדובר במקרה שיסתיים במופע התרמה, אך מתברר שגם אושיות מסך אהובות מושפעות מהמצב הכלכלי.

מבזק כלכלי. אור סיונוב (צילום: אור גפן)
מבזק כלכלי. אור סיונוב (צילום: אור גפן)

זקוקים להרחבה? הנה הסטטוס המלא והמאוד מפורט של יוצאת הריאליטי עם המינוס:

"בנק... שלום. מה שלומכם? שלומי, תודה שהתעניינתם, קצת פחות טוב הבוקר. ככה זה אחרי ביקור מתסכל בבנק שלכם. כולנו מכירים זאת, כן?", כתבה סיונוב, "ובכן באתי אל הסניף שלי הבוקר... אותו סניף מזה 20 שנה, כדי להפקיד צ'ק וגיליתי לתדהמתי שאין יותר פקידים/ ות. רק מכונות. נראה לי כמעט מיותר לציין שהמכונות לא עבדו (כי הם לא) ואז כשניגשתי אל הבנקאית האישית (המילה "אישית" כאן קצת אירונית היות ואין שום דבר אישי בבנקאים שמתחלפים כל יומיים) גיליתי לתדהמתי שהאשראי שלי חסום וחשבון הבנק בגביה (מה זה?) שאלתי מדוע וגיליתי שיש לי מינוס 4000 ש״ח! (האמת? הייתי משוכנעת שהמינוס גדול הרבה יותר עד הביקור הזה)". 

אז, הוסיפה כי "לבנקאית האישית לא היו תשובות עבורי ומנהל הסניף הביט בי כאילו אני לפחות לפחות נוחי דנקנר בימים בהם היה חייב לבנק 150 מיליון ש״ח. סתם נו - לא באמת. אל נוחי דווקא חייכתם נורא יפה ומחקתם לו את החוב. כשביקשתי ממנהל הסניף לפתור את הבעיה שלי הוא משך בכתפיים ואמר שהוא לא ממש יכול. ניסיתי לחמש שניות לטעון להגנתי אבל מהר מאוד הבנתי שאני מדברת אל איש שאין לו שום עניין או כוונה לעזור לי או לתת לי שירות מידתי לעמלות שאני משלמת כל השנים האלו". 

"ופתאום - אל מול המציאות העגומה הזאת הרגשתי בגודל של נמלה שכל כך בקלות ניתן לדרוך ולמעוך מבלי להניד עפעף. ואני חייבת להגיד לכם, בנק... שאני לא רגילה ולא אוהבת להרגיש ככה. בכלל. אז נכון שהכלי היחיד שיש ברשותי כדי לשחרר עצבים זה לכתוב עליכם פוסט זועם בפייסבוק למרות שאני לא מחדשת כלום לאף אחד וממילא כל הציבור הישראלי יודע ומנוסה היטב אל מולכם. אבל גם לשחרר עצבים זה חשוב". 

מציאות עגומה. אור סיונוב (צילום:ניר פקין)
מציאות עגומה. אור סיונוב (צילום:ניר פקין)