היכונו, היכונו, הנה הפתרון לאחת החידות הגדולות שהסעירו את ביצת הבידור בשבועות האחרונים: איך בר רפאלי, אמא טרייה, בחרה את שמה של בתה הבכורה - פרינסס ליב עזרא? מיטב המוחות קדחו וחשבו, הניחו והשליכו, אך כעת אתם מקבלים את התשובה באדיבות TMI.

אז תשמחו לגלות שהפתרון לא קשור לסבתו של הדודה של אחותה של השכנה של בעלה של בר, עדי עזרא, או לאחות מרגשת בחדר הלידה. לא בגלל השחקנית ההוליוודית הענוגה ליב טיילר, או אפילו לא בגלל חלום של הטופ מודל רגע לפני שגילתה שהיא בהריון. בחירת השם ליב, נעשה בזכות מי שמנהלת ביד רמה את הקריירה של הדוגמנית כבר שנים ארוכות, האמא/ סבתא ציפי רפאלי.

אמאל'ה! בר רפאלי על הסט היום (צילום: אלירן אביטל)
אמאל'ה! בר רפאלי על הסט היום (צילום: אלירן אביטל)



חודש וחצי בלבד אחרי שילדה את בתה הקטנטנה, הדוגמנית שכבר צעדה השבוע על מסלול התצוגה, הגיעה היום (שלישי) לסט צילומי קולקציית החורף של רשת אופנת הבייסיק HOODIES. לחברים הקרובים, סיפרה שבחירת השם ליב עזרא הגיעה מהעובדה שבזמן שהסבתא ציפי היתה בהריון, לפני כ-20 שנה, החליטה כי אם תיוולד לה בת יקראו לה ליב ואם זה יהיה דווקא בן, הוא ייקרא און.

התוצאה, למי שלא בקיא במשפחתולוגיה של רפאלי, היתה אחיה הקטן של הטופ מודל - און רפאלי. לכן, כפי שהסבתא הגאה יודעת, את השם ליב שמרו במשפחה לבת שתגיע. מזל שעדי אישר את השם, באדיבות אשתו המהפנטת, ששבה לא מזמן גם לצעוד על המסלול. הידד!



 

A photo posted by (@zipirefaeli) on