בינואר 2005, בראד פיט וג'ניפר אניסטון הכריזו קבל עם וצלמי פפראצי שהם מתגרשים - אחרי חמש שנות נישואים שבהן תפקדו על תקן הזוג החמוד ביותר בהוליווד - ושברו מיליוני לבבות ברחבי העולם, כמו את הדימוי שתחזקו מאות סרטי קומדיה רומנטית במאה הקודמת: כי אין דבר כזה "זוג מושלם". הסיבה? ארבעה חודשים לפני, הצ'ארמר של תעשיית הקולנוע ומי שזכה בתואר "האיש הסקסי עלי אדמות", הכיר את אחת הנשים המדוברות ביותר בעולם על סט הצילומים, מי שידועה כאנג'לינה ג'ולי, והשאר נכתב בדפי ההיסטוריה ועל מאות שערי צהובונים ברחבי הגלובוס.
 
חזרה להווה, 12 שנים אחרי שפצחו ברומן שהפך אותם למר וגברת ג'ולי-פיט, אנג'לינה הגישה בקשה לפרידה רשמית מהגבר לו נישאה רק שנתיים קודם לכן, מי שאיתו טיפחה משפחה "מושלמת" שכוללת שישה ילדים, שלושה מאומצים ממדינות עולם מתפתחות ועוד שלושה ביולוגיים. נדמה היה שהזיווג הנאה למראה, שהגיע לשיא בנישואיהם, יחזיק מעמד לנצח? כי על פי הרכלנים הסיבה לפרידה נעה בין בגידה עם שחקנית אחרת על סט הצילומים (קארמה, בייבי), שימוש שלו בסמים ואלכוהול שגורמים לו להיות אלים (אב השנה) ועד ויכוח בין ההורים על חינוך הילדים, רק בחרו את המתאימה ביותר עבורכם.

אבל בעוד שפיט בן ה-52 הצליח לשמר את תדמית הגבר הנערץ, מיסטר הוליווד שלא רק מתחזק קוביות בבטן ומצליח להקסים נשים וגברים, אלא חברם הטוב של כמה מהאנשים המפורסמים על כדור הארץ וזה שגורר מיליוני צופים מריירים לאולמות הקולנוע מאז תפקיד החתיך ב"תלמה ולואיז" - מתברר שבכל הנוגע לחייו הרומנטיים, הכוכב לא הצליח לשמור על האישה שלצדו לאורך זמן רב מדי. יותר מכך, מלבד אניסטון, רשימת המאהבות שלו מורכבת מנשים, רובן מוכרות, שאחרי הפרידה ממנו סבלו מתדמית "האישה הרעה" (אנג'לינה שבילתה איתו הכי הרבה שנים משותפות, תמיד נחשבה למי שפיתתה אותו לזנוח את ג'ני המסכנה לאנחות). הכצעקתה? שימו לב.

רובין גיבנס, או: פיט כצלע השלישית
אחד הקשרים המדוברים הראשונים של פיט, היו עם מי שהתפרסמה אשתו המיתולוגית של המאגרף מייק טייסון. פיט, מתברר, ניהל איתה יחסי יזיזות ושכב איתה מפעם לפעם, כשהספורטאי שאוכל אוזניים לארוחת בוקר לא יודע על כך כמובן - עד שלפי עדותו תפס אותם במיטה יחד בשנת 1987. זה כנראה לא נגמר בעצם שבורה, אלא בזריזות רגליים וגירושים של גיבנס וטייסון שנה אחר כך.

כריסטינה אפלגייט, או: זרוק פלוס
השחקנית הבלונדינית היתה בת 18 וסמי-כוכבת, כשהופיעה בעונה השנייה של הקומדיה "נישואים פלוס" ולקחה איתה את פיט כדייט לטקס פרסים נוצץ ב-1989. אבל בגלל שתפקד על תקן בוי טוי שלה ולא הרבה יותר מפרצוף פוטוגני, נטשה אותו במהלך הערב לטובת גבר מפורסם אחר (שאת זהותו אפלגייט שומרת בסוד עד היום) שלטענתה "עניין אותה הרבה יותר מבראד". יפה וטיפש? אאוץ'!

ג'ולייט לואיס, או: פרשת הקטינות
כשאתה גבר בן 27 והיא נערה בת 16, לא ברור אם שניכם באותו המקום בחיים - רק תשאלו את לואיס, השחקנית שבילתה את שנות בית הספר התיכון שלה עם פיט בתור הבויפרנד, זה שגדול ממנה ביותר מעשור שלם. ברצינות, במשך שלוש שנות מערכת יחסים שניהלו עד ל-93, לאף אחד סביבם זה לא נראה מוזר?

גווינית' פאלטרו, או: טוב מדי?
הכי טוב. פיט וגווינית' פאלטרו (Getty images)
הכי טוב. פיט וגווינית' פאלטרו (Getty images)

בשנת 1994, גווינית' היתה הוליוודית מתחילה שהכירה את הכוכב הבילאומי העולה - שלא רק הציע לה בהמשך להינשא לו (ברור שהיא אמרה "יס!"), אלא נהנה איתה מיחסים נודיסטים משוחררים (שלוו בתמונות פפראצי של השניים בעירום מלא, שהביכו אותם), עד שנפרדו שלוש שנים אחר כך. בדיעבד, פאלטרו גילתה שפיט גרם לה להרגיש שהוא "טוב מדי עבורה", מה שהוביל לביטול האירוסים.

ג'ניפר אניסטון, או: המשעממת
כבר לא חברה. פיט עם ג'ניפר אניסטון (Getty images)
כבר לא חברה. פיט עם ג'ניפר אניסטון (Getty images)

את ה"חברה" ומי שהפכה לאקסית המיתולוגית שלו, פיט הכיר בכלל בבליינד דייט - שהגיע כתוצאה משידוך של הסוכנים של צמד השחקנים. שנתיים אחר כך, בשנת 2000 פיט ואניסטון כבר נישאו בקול תרועה, כשהפכו לזוג המתוק של הוליווד. בזמן הנישואים, עוד לפני אנג'לינה, לדבריו של בראד הוא ממש "בזבז את החיים על שימוש בסמים, תקוע בריק ושעמום", כשרק האישה שהגיעה אחרי ג'ן הצליחה להוציא אותו מזה. ואז, הגיעה ההתגלות בדמות גברת סמית' והוא זרק את כוכבת "חברים". 

אנג'לינה ג'ולי, או: שטן ומלאך
עלה לה. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (Getty images)
עלה לה. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (Getty images)

ג'ולי ופיט הכירו כאמור על הסט של הסרט "מר וגברת סמית'" ב-2004, אך למרות השמועות על הברור מאליו, רק בסוף השנה שאחר כך הוציאו את הקשר לאור בגלוי - כשליווה את אנג'י לעוד מסע אחרי פליטים בפקיסטן. בשנים שאחר כך, מלבד להכחיש שפיתחו רגשות על הסט ואז להודות בכך, הוא אימץ איתה את מדוקס, פאקס וזהארה, הביא איתה את שיילו בשנת 2006 ואז ב-2008 את התאומים ויויאן ונוקס. החתונה, התרחשה בקיץ 2014, אבל בין לבין, חיייהם של השניים לוו בשלל כותרות לא מחמיאות על קנאה מצדה, אטיטוד של דיווה ויומרנות של שגרירת העולם, בעוד שהוא תמיד נראה כאדם הטוב שלצדה. עד שכנראה נמאס לה.