זוכרים איך בתחילת החודש קראתם ב-TMI שמדינת ישראל יכולה להתגאות בשיר אלמליח, אחת הנשים הלוהטות ביותר במזרח התיכון, שמצליחה לגרום לגברים ברחבי העולם להתאהב בה, סליחה, בארץ הקודש, באמצעות סרטון בהפקת משרדת התיירות המקומי? אז מתברר שיש מישהו סופר-מפורסם שהפרסומת עבדה עליו, אבל ממש.

אז לפני כמה שבועות, כדורגלן העל הברזילאי רונאלדיניו שיתף באינסטגרם הפרטי שלו את סרטון משרד התיירות שבו מככבת אלמליח (שבמקרה תהיה בקרוב גרושה מאלרואי כהן ופנויה לאהבה חדשה). ימים ספורים אחר כך, המעריצים הנאמנים של אלוף המרגש, התרגשו לגלות שהספורטאי מדרום אמריקה אולי מתלהב מההולי לנד, אבל גם מחפש את אלמליח המעוררת באופן אישי ופרטני. הלם!


מתברר שכשבועיים לאחר שהעלה את הסרטון, החל הכדורגלן לברר על הדוגמנית המסתורית שמככבת בקליפ - ובמהלך הניסיון שלה לאתר אותה פנה בסוף השבוע לעוקבים, כשכתב תגובה שבאמצעותה שאל האם מישהו יודע מי הבחורה שמופיעה בווידאו. גולשים זריזים ישראלים, מיהרו לתייג את אלמליח בתגובה לשאלה שלו. הכי שידוך משמיים.

מי יודע? השאלה של רונאלדיניו
מי יודע? השאלה של רונאלדיניו

אלמליח, אם תהיתם, התעוררה הבוקר (ראשון) ממבול טלפונים מפתיעים, שבאמצעותם עודכנה כי רונאלדיניו מנסה לאתר אותה. אם תהיתם, אשף המגרש עדיין לא פנה אליה אישית דרך האינסטוש (או בכל אמצעי תקשורת אחר), אך כספורטאי שנצפה לא פעם עם דוגמניות צמודות אליו, מסתמן כי אלמליח, תוצרת הארץ, היא היעד הבא שלו.  

שיר אלמליח, עוד כדורגלן?
"מחמיא לי מאוד. כבוד גדול ששחקן כמו רונאלדיניו רוצה להגיע לישראל".

הכי מפתה. שיר אלמליח (יח"צ)
הכי מפתה. שיר אלמליח (יח"צ)