שמעתם לאחרונה על מבצע ההתרמה "כולנו מצילים את אדם ואדם", שייערך מחר (רביעי) - במטרה לאתר תורם מח עצם לשני ישראלים: אדם גומון בן שנתיים ולאדם קרייף בן ה-31 - לה הם זקוקים בדחיפות, בגלל מחלות קשות שבהן למרבה הצער כל אחד מהם לקה? הפתעה: יש מישהי מפורסמת, סליחה, אחת מכוכבות הענק שנחשבות להכי יהירות בהוליווד, שנחלצה לעזרה - קים קרדשיאן.

בעוד שכמה מהאנשים המפורסמים בארץ מקדמים בתקופה האחרונה את יום ההתרמה הארצי ברשתות החברתיות, בסרטונים ותמונות שונות שעשויים לעודד אתכם ללכת ולתת דגימת רוק למאגר העולמי (שבאמצעותה אולי יתברר שאתם המתאימים לתרום לחולים מח עצם) - מלכת הריאליטי החליטה לפרסם היום סטטוס בעמוד הפייסבוק הציבורי שלה, שמעודד את מעריציה של קימי לתרום לאדם קרייף הישראלי בכל דרך אפשרית.

נשמה טובה. הסטטוס של קים קרדשיאן (פייסבוק)
נשמה טובה. הסטטוס של קים קרדשיאן (פייסבוק)

קרדשיאן, פרסמה ל-29 מיליון (!) חובביה בפייסבוק תמונה של קרייף עם ילדיו הקטנים והסבירה את מעשה בסטטוס מפורט. "בנה בן השנתיים של חברתי הטובה ביותר אליסון לומד בגן יחד עם ילד קטן בשם ג'ואל, ואבא שלו אדם (קרייף) זקוק לעזרתנו! הוא בן 31 ואב לשלושה ילדים, שאובחן לאחרונה עם סרטן דם אגרסיבי", כתבה קרדישאן בעמוד הפייסבוק הרשמי, "הוא מחפש נואשות אחר תרומת מח עצם כדי לשרוד, ואתם יכולים להיות התורם המתאים! היכנסו לעמוד הפייסבוק Hope 4 adam כדי לבדוק איך תוכלו לעזור".

האם הפצרותיה של מלכת הריאליטי ואחת הנשים שהכי אוהבות את עצמן בתעשיית הבידור (סלפיש, ויעידו על כך אלפי תמונות עצמיות שצילמה בכבודה ובעצמה, ספר שכלל את מיטב צילומים, אימוג'י קרדשיאן ושלל מוצרים נלווים עם הפרצוף שלה מרוח עליו), יצליחו לשלוח אתכם להיבדק? מדובר במטרה נעלה!

נרתמת למאבק. קים קרדשיאן (צילום: גטי)
נרתמת למאבק. קים קרדשיאן (צילום: גטי)