אורי ששון הוא ג'ודוקא לוחמני, אלוף אולימפי מקומי, גבר מסוקס ובתקופה האחרונה גם שחקן מתחיל? שימו לב, האלוף בן ה-26 אולי מצטיין באומנויות לחימה, עשוי ללא חת ומזיע בחליפת ג'ודו מגיל צעיר, אבל ייתכן שפסק הזמן שלקח כדי להתאושש מהתחרויות הבינלאומיות, אחרי שתרם לזקפה הלאומית כמובן, יוביל אותו לדרך חדשה - של שחקן מקומי.

למה? כי אחד הנציגים הבולטים של נבחרת ישראל לריו, מי שזכה במדליית ארד בתחרויות שהתקיימו בחודש שעבר בברזיל, החליט להענות לבקשת "שלישיית מה קשור" ולהשתתף בתכנית המערכונים "אנחנו במפה". השבוע, ששון כבר הגיע לסט הצילומים של תכנית המערכונים הספורטיבית, שם צולם כמשתתף באחד הקטעים המרגשים עבור העונה השנייה שצילומיה מתקיימים בשבועות האחרונים. 

 

A photo posted by Sasson Ori (@ori_sasson) on


כנראה בגלל שמדובר באלוף של ממש, שליש מה קשור הגאה אסי ישראלוף, לא התאפק והחליט להצטלם עם ששון לסלפי משותף שפרסם ברשת. נכון, כולל הפאה, שהציגה לעולם את הופעת האורח המפתיעה של הלוחם בתכנית הקומית שעושה צחוק מעולם הספורט. התוצאה? על המסך בשנה הבאה, אבל עדיין לא ברור אם החשיפה תוביל את אורי להפוך את העניין לקריירה של ממש. את תשומת הלב לה זכה כמנצח, כבר יש לו.

 

A photo posted by Asi (@asisraelof) on