מעתה אל תגידו יותר רק עופר לוי הזמר והפייטן, אמרו גם עופר לוי היינן שמוציא מהדורת יין חדש, לחג בעיצובו ובטעמו.

לוי, נכנס יין יצא סוד?

“הולך לצד יין עופר לוי, האמן עופר לוי. תמיד היה לי חלום כזה להוציא לקהל שלי, למעריכים, לא למעריצים, להוציא להם כל מיני דברים טובים. תכשיטים, שעונים, חולצות יוקרתיות, כובעים, חליפות. חשבתי פעם גם על וויסקי ועל וודקה. פתאום עלה לי בראש יין. היין הוא משובח מאוד, מיושן בחביות. זה משהו מיוחד לראש השנה ולחגים בכלל ושבת קודש".

באיזה יקב זה נעשה?
“היקב שלי. מה זאת אומרת. אנחנו כמה שותפים צרפתים. מדובר בבציר 2012, 2013. זה יופץ קודם למעריצים ובהופעות ואז בכל החנויות, בכל בית, בכל חנות. זה יין מדהים. במקום לשתות יינות באלפי שקלים, היין הזה יהיה במחיר של מאות שקלים".

עוד משהו?
“אבל זה לכתבה אחרת. אני רק אגיד לך שבגדול אני מוציא ליין תכשיטים שייקרא ‘עופר לוי תכשיטים' עם הצורף דניאל יוסף, באיכות גבוהה מאוד, עם אבני חושן וכל סוגי האבנים. גם לנשים וגם קולקציה לגברים זעירה של טבעת עופר לוי, שעון עופר לוי וצמיד עופר לוי".


> לכל החיילים הבודדים, אלה שאין להם מקום לחגוג בו את ארוחת ראש השנה, ליאורה מפנה קוראים לגדי וילצ'רסקי, שפותח את ביתו. וילצ׳רסקי, המגפון בידיים שלך. ״אני עושה ארוחת חג לחיילים בודדים אצלי בגג בתל אביב. אשמח להפצה".
 
מי מבשל?
״תרומות מאנשים פרטיים ומסעדות והכל טבעוני! אם את כותבת משהו, בבקשה תכתבי שאפשר להצטרף גם ברגע האחרון, רק לשלוח לי הודעה בפייסבוק״. 

פותח. גדי וילצ'רסקי עם עפר שכטר (צילןם: רפי דלויה)
פותח. גדי וילצ'רסקי עם עפר שכטר (צילןם: רפי דלויה)


> חגי פליסיאן ורעייתו נסעו להשתטח על קברו של הרבי נחמן מאומן, אוקראינה.

> קסם אלפרון, הבת של נסים, לא היססה להגיד “איי דו" להצעת הנישואים של בן הזוג דודו שרון, הבעלים של בית"ר פתח תקווה.