רווקות ענוגות, אתן מכירות את זה שבמהלך החיפוש אחר בן זוג שישמש כחצי השני שלכן, אתן מתפתות להוריד לסלולרי את אפליקציית דייטים - ואז מדפדפות גברים שונים, עם חלקם מפטפטות, אחרים מסננות ואז מגיעות לכוכב ריאליטי לוהט? אז זהו, שיכול מאוד להיות שבקרוב תיתקלו בכוכב מסך עם שיק אירופאי בין הבחורים. לייתר דיוק, אלכס עמר, חצי מצמד הצרפתים בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון". או לה לה!
 
במהלך הריאליטי הוא אמנם נצמד לג'וזי זירה, אך בסופו של דבר הגיע איתו למקום השלישי בתחרות ונותר לא רק בלי הפרס הגדול, אלא גם בלי אהבה בחייו. מאז עליית התכנית למסך עמר עבר תקופה לא פשוטה, אושפז בבית החולים והשתקם, רב עם חברו למירוץ העולמי והספיק להשלים איתו, בילה עם בחורה או שתיים בניסיונות שלא החזיקו מעמד, כך שלאחרונה אלכס החל להכין את עצמו לחורף ומחפש אחר אחת שתתחמם איתו בימים הקרירים ותלחש לו "מון אמור", בדרך פשוטה ויעילה: אפליקציית ההיכרויות "טינדר".

סה לה וי. אלכס עמר ב"טינדר" (צילום מסך)
סה לה וי. אלכס עמר ב"טינדר" (צילום מסך)
ציוני לוהט. עמר
ציוני לוהט. עמר


לכל הנשים הפנויות שמעוניינות בבגט לוהט, עמר בן ה-27 מנסה לאחרונה את מזלו באמצעות האפליקציה לסמארטפון, דרכה הוא מחפש אהובה חדשה שתכבוש את ליבו. אתן נמנות בין הרווקות שמשתמשות באמצעי ההכרות הטרנדי? תתחילו לדפדף בין שלל הגברים, כי בסוף תמצאו את כוכב הריאליטי ואולי תרגישו מה היא נשיקה צרפתית אסלית.

עמר, מחפש למי להראות את מגדל אייפל שלך?
"הורדתי את האפליקציה לפני שנתיים עם חברים, זה היה מצחיק". 

מחפשות כוכב ריאליטי? אלכס עמר בטינדר
מחפשות כוכב ריאליטי? אלכס עמר בטינדר