נשים שנראות מעולה, רגע אחרי שביקרו בחדר הלידה? הו לא, איזה מחדל נפשע, כפי שביצעה לא אחרת מאשר מרינה קבישר. רק תשעה ימים אחרי שילדה את בנה רפאל שעשוע בניתוח קיסרי, מי שכונתה בעבר "הישבן של המדינה" חזרה לעבוד מול המצלמות כשהיא נראית דקיקה כהרגלה, וללא כל זכר לסימני הריון. מרתיח? תלוי את מי שואלים.
 
בסוף החודש שעבר, הגיח לעולם יורש העצר לבית משפחת קבישר-שעשוע, כשההורים הטריים הספיקו לערוך אירוע ברית מילה, יום לפני גמר העונה של "אייל גולן קורא לכם". האמא הטרייה עוד לא התאוששה מהלידה והתייצבה לצילומי הגמר של תחרות הכשרונות בהנחייתה, שם השיקה את הפיגורה פוסט-הריון, כשלבשה את שמלת החתונה השנייה הפרטית שלה, אותה לבשה לפני כחמש שנים. 




אז מרינה הציבה סטנדרט יופי חדש ובלתי אנושי כמעט, לכל האימהות אחרי הלידה? כי בין שלל המחמאות להם זכתה בתגובות לתמונות ששיתפה ברשת החברתית מאירוע הגמר של התכנית, היו לא מעט שהתקשו לפרגן למנחה שחזרה לעבוד כל כך מהר. "איזה מסר זה מעביר לקהל, שבעצם אישה יכולה לחזור לעבוד אחרי שמונה ימים אחרי שהיא ילדה ועוד להיראות ככה?", כתב מגיב אחד, "מהממת! ידעתי שלא תתני ללאה שנירר להחליף אותך בגמר", הוסיפו, בעוד שבתגובה אחרת הוסיפה "ככה נראים אחרי לידה #חצופה!!!". קנאה? זה עושה קמטים.

ככה, אם תהיתם, נראה ההריון של מרינה קבישר
:
 

Shabbat shalom to my baby boy 21.9.16 ח״י אלול Ph by @liranmor Hair/make up/styling by me

A photo posted by Marina Kabisher shaashoua (@marinakabisher) on