השומר אשם? התפתחות בחקירת השוד הדרמטי של קים קרדשיאן: על פי דיווחים חדשים בהוליווד, שוער הלילה במלון הדירות שבה אירעה התקרית האלימה בפריז בין יום ראשון לשני השבוע, שבמהלכה נגנבו ממלכת הריאליטי תכשיטים בשווי 11 מיליון דולר - מהווה כעת עד חיוני בחקירה כיוון שהוא היה האיש שפתח לשודדים את דלת הדירה של קרדשיאן. 

האתר  TMZ דווח היום (רביעי) שהכוכבת סיפרה לחוקרים כי השוער היה אזוק בידיו כאשר החשודים נכנסו ושהיה במקום לאורך כל זמן השוד, שבמהלכו נקשרה קרדשיאן בדירה שבה שהתה בעיר האורות. עוד לפני שפיה נחסם, שאלה את השוער "אנחנו הולכים למות?", והוא ענה "אני לא יודע", אולם לטענתה הוא שמר כל העת על קור רוח למרות הסיטואציה המפחידה והעובדה כי איימו על השניים באקדח. כאשר הסתיים השוד, לקחו השודדים את השוער והשאירו אותו כפות בלובי בית הדירות. 

קים קרדשיאן עם קניה ווסט, ימים ספורים לפני השוד (צילום: Splashnews)
קים קרדשיאן עם קניה ווסט, ימים ספורים לפני השוד (צילום: Splashnews)

התקשורת ברחבי העולם דיווחה מחוץ לדירה הפריזאית שבה שהתה קרדשיאן לא היו מצלמות אבטחה, על אף שמדובר במלון דירות יוקרתי ביותר שבו כל דירה מושכרת תמורת אלפי יורו בשבוע, ועל כן נאלצו החוקרים לבחון צילומים מעסקים שונים באזור, אך גם ברובם לא היו מצלמות. עם זאת כאשר אנשי המשטרה בחנו שתי מצלמות שממוקמות בסלון לעיצוב ציפורניים ברחוב, הם גילו להפתעתם צילום מהמצלמה בקומת הביניים שבו נראים פניהם של השודדים משתקפים דרך מראה גדולה מחוץ לבית העסק במהלך בריחתם. 

גם המצלמה בקומת הקרקע של הסלון הצליחה לקלוט את השודדים נמלטים דרך דלת לא נעולה לתוך בניין משרדים מאחורי בית הדירות שבו היה השוד. החשודים עברו במסדרון לעבר חניון מכוניות ומשם נמלטו על גבי אופניים. עם זאת, לפי שעה עדיין לא נעצרו חשודים במעשה. 

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


במקביל, גורמים שמקורבים לקרדשיאן סיפרו למגזין "פיפל" שכוכבת הריאליטי מאשימה את עצמה על כך שהתרברבה ברשתות החברתיות בשלל היהלומים שלה ובמיוחד מטבעת האירוסין בשווי של 4 וחצי מיליון דולר שקיבלה מבעלה, הראפר קניה ווסט. כעת על פי חבריה, היא שוקלת לצמצם את פעילותה ברשת. "קים בהלם ומאשימה את עצמה", סיפר מקורב למשפחה. 

קים וקניה ווסט חוזרים לניו יורק, המומים (צילום: Splashnews)
קים וקניה ווסט חוזרים לניו יורק, המומים (צילום: Splashnews)

"היא קרועה מכך שהיא העלתה לסנאפצ'ט את הטבעת כל כך הרבה וענדה אותה כל הזמן. התקרית הזו גורמת לה לתהות על הכל - איך היא לבושה, מה היא עושה". לפי הדיווח, ווסט הציע לקנות לה טבעת חדשה, אבל היא סירבה. "היא לא רוצה לחשוב על זה", אמר הגורם. "הוא רוצה לעשות כל מה שהוא יכול כדי לשוב לחיים נורמליים כדי שהתקרית הזו לא תשפיע על החיים שלהם". לא קימי, לא!


 

Kourtney and Kim Take Paris

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on