מדונה מציגה את איימי שומר
כבר שמעתם על כוכבי בידור הוליוודיים שמתגייסים לטובת המועמד שלהם לנשיאות ארצות הברית, אבל נדמה שמחווה כמו זו שהציעה אמש (שלישי) מדונה עוד לא היתה עד כה במערכת הבחירות האמריקאית. מתברר שאחרי שהתפשטה כדי לעודד הצבעה - מלכת הפופ הציעה גם להעניק טובת הנאה מינית מאוד מפורשת, רק כדי שתבחרו במועמדת שלה, הילרי קלינטון

מאמדונה, הגיעה אתמול לשואו של הקומיקאית הסופר נועזת איימי שומר, כדי להציג את הבלונדינית הפרובוקטיבית בכבוד רב אל מול הקהל. בתור בדחנית (לפחות בפני עצמה), מדונה החליטה לכלול בפתיח שלה גם מסר פוליטי נושך, שטמן בתוכו הצעה מגונה מרגשת באדיבות הזמרת האייקונית. "אם תצביעו להילרי קלינטון אתן לכם מציצה. ישר ולעניין... ואני טובה, טובה", אמרה לקול תשואות הקהל שצחק והריע לה כמובן. "אני לא 'כלי' (טיפשה), אלא לוקחת את הזמן שלי, יוצרת קשר עין ואני אכן בולעת". רגע, הנשיאה הבאה של אמריקה בסדר עם זה? כי טראמפ בטח יאשר.

 

A photo posted by Madonna (@madonna) on


 

A photo posted by Madonna (@madonna) on


לא התאוששתם מהאופציה לסוג-של-יחסי מין עם אחת הנשים המפורסמות בעולם, גם אם נשלפה כהלצה? אז, מלכת הפופ המשיכה בבדיחות כשהציגה את הקומיקאית היהודייה, כשאמרה ש"לכבוד הוא לי וזו זכות להציג חברה טובה שהיא כישרון עצום, שאני מקנאה בה, אני רוצה לעשות את מה שהיא עושה!". אוקיי, כנראה אחרי החלק הקודם של המשפט, אף אחד לא יכול היה לשמוע יותר על מה את מדברת, מדונה.

אה, הנה מדונה מטפסת על פירמידה אנושית על גבה של איימי שומר:
 

A photo posted by @amyschumer on