דודי עזרא, אבא של עדי וסבא של ליב, רכש בבית הכנסת בתל ברוך בתל אביב את ברכת הפרנסה ביום הכיפורים, מסורת שבה הוא דבק מדי שנה. עלות המצווה: 50 אלף שקל.
 
> עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס, הגיע לסוכת הענק של חסידות ויז'ניץ בבני ברק עם המיליונר דוד האגר, שתרם 26 אלף דולר במעין מכירה פומבית לחסידות, שם מצהירים על כל סכום שנתרם. 

ברכות. עדי עזרא עם בר רפאלי (Splashnews)
ברכות. עדי עזרא עם בר רפאלי (Splashnews)

> ניצב בדימוס אריה עמית, שבמשך שנים רבות ליווה באופן צמוד את יאשיהו פינטו, סוג של רב, העלה סטטוס מעט תמוה במוצאי יום כיפור: “כל המתחזים, אתם יכולים לחזור להיות החרא הרגיל שאתם".

עמית, זה כולל גם את הרב לשעבר פינטו? 
“ראשית, הכוונה לא לדתיים אלא לאנשים רעים ומנוולים כל השנה, שביום הכיפורים פתאום מתחזים לצדיקים ומזילים דמעות תנין. שנית, לא עבדתי עם הרב פינטו אלא הייתי חברו, ושלישית, במקום לחפש צהוב במקום שאיננו, תיהני מהצילומים המאוד יפים שאני מצלם ומפרסם על הקיר".

היית חברו? אתה כבר לא חבר שלו?
“אני שואל אותך על חברים שלך?".

> החברים בקבוצת הוואטסאפ של איחוד הצלה, עיתונאים חרדים ברובם, כמעט קיבלו התקף לב בערב יום כיפור אחרי שהעיתונאי הערבי-ישראלי סרור סאהר העלה סרטון שבו נראים גבר ואישה מתנים אהבים. המנהל מוטי אלמליח הסיר אותו מהקבוצה, אך ההלם נשאר. 

אלמליח, הזמנת אמבולנס? 
“אם כבר לחטוף התקף לב, אז בקבוצה של איחוד הצלה. הרופאים, הפרמדיקים והחובשים שלנו מגיעים לטפל באירוע לבבי בזמן ממוצע ארצי של 2.5 דקות, עוד לפני הגעת צוות האמבולנס של מד"א למקום".

סרור סאהר, ונתנה תוקף?
“זה הגיע לשם בטעות. חבר ששיחק בטלפון, אני לא העברתי את זה".