מימי צריכה לומר "ביי ביי", כמו בלהיט המפורסם שלה, מאורך החיים של המיליארדרים? באוסטרליה מתעקשים שמריה קארי וארוסה כמעט שנה, המיליארדר המקומי ג'יימס פאקר, נפרדו השבוע. הסיבה: איש העסקים (שהוא חובב ישראל) שבע מסגנון החיים הבזבזני שלה ולא יכול היה לסבול את העובדה שמצלמים ריאליטי על חייה של אחת הזמרות האמריקאיות המצליחות בעולם. הו, נו.
 
"ג'יימס ממש נרתע מחשיפת היתר של מריה והעובדה שהיא וכנה לחלוק את חייה הפרטיים עם העולם", סיפר מקורב לאיל ההון ששווה כמעט 5 מיליארד דולר למגזין אוסטרלי, "הוא גם לא הבין את הצורך שלה להוציא כסף. ג'יימס ממש נדיב, אבל מריה לקחה את זה לרמה אחרת לחלוטין". ברצינות, ריצ'י ריץ', ידעת למי אתה מתארס כשהענקת לה טבעת יהלום בשווי 10 מיליון דולר (!) בתחילת השנה.

הוא נראה מאוהב! ג'יימס פאקר עם מריה קארי (גטי)
הוא נראה מאוהב! ג'יימס פאקר עם מריה קארי (גטי)

ייתכן שהמחלוקת החלה לפני כמה שבועות, שקארי לא הסכימה להגיע לאוסטרליה כדי להשתתף במסיבת יום ההולדת המשפחתית של ארוסה. "אמא שלו לא יכולה לשמוע את השם שלה מרוב שהיא לא סובלת את מריה", פטפטו נשמות טובות, "זה יצר המון מתח. החברים הטובים שלו אף פעם לא חשבו שהם באמת יתחתנו". לאחרונה, קארי הודעה שתבטל את ההופעות שתוכננו לה בדרום אמריקה, מה שהוביל לשמועות על משבר שהיא עוברת במערכת היחסים עם ארוסה.

קארי מודדת שמלת כלה? לא בקרוב (צילום מסך, ערוץ E!)
קארי מודדת שמלת כלה? לא בקרוב (צילום מסך, ערוץ E!)

פאקר וקארי בת ה-46 התארסו כאמור בינואר 2016, פחות או יותר כחצי שנה אחרי שהחלו לבלות זה עם זו. עד כה, השניים הספיקו לבלות בטיולי יוקרה מסביב לעולם, להגיע לישראל פעמיים בקיץ שעבר ולתכנן את החתונה - שהיתה אמורה להיות הפעם השלישית בחייה שבה קארי תגיד "איי דו" בשמלה לבנה (אחרי נישואים בניינטיז לאיש תעשיית המוזיקה טומי מוטולה ובעשור הקודם לקומיקאי ניק קאנון שאיתו הביאה לעולם תאומים). טוב, ככל הנראה זה לא יקרה בקרוב.

זה כבר האקס, בימים הטובים. מריה קארי עם ניק קנון (גטי)
זה כבר האקס, בימים הטובים. מריה קארי עם ניק קנון (גטי)