בזמן שאתם נוסעים באוטובוס, יושבים במשרד, ממהרים לתפוס את המעלית או קוראים את שורות אלה (או סתם בוחנים את התמונות מעוררות הקנאה) בארץ הקודש, יש כאלה שעדיין מבלים את זמנם בנעימים בחו"ל. היי, אילנית לוי ואלירז שדה, ברור שהכוונה אליכם. הפאוור קאפל ארז מזוודות והתעופף לפני כמה ימים לנופש אקזוטי, שבו ערבבו שמחה וששון כשגם ילדיה של אילנית, ליאם ואלין גולן, הצטרפו לחופשה המושלמת.

היעד: איי מאוריציוס שבאוקיאנוס ההודי, כולל חיות הפלא, המים הצלולים, הדקלים בחופים הקסומים ואילנית לוי, פעם מלכת יופי תמיד מלכה - בבגד ים. האירוע החגיגי: יום הולדתו ה-13 של ליאם, שזכה בטיול בר מצווה וקדם, שנפל על תאריך יום הולדתו הלועזי. מקנאים קצת, לא?

 

A video posted by elirazsade (@elirazsade) on


 

A photo posted by elirazsade (@elirazsade) on


 

A photo posted by elirazsade (@elirazsade) on



אתמול (רביעי), שדה פרסם סרטון של אהובתו פלוס הבייבי הגדול שלה, כשהם רוקדים לכבוד העובדה שליאם הגיע לבר מצווה וכתב לו: "אוהב אותך המון, יאללה קדימה הגיע זמן לאחריות. תצליח אמן בכל אשר תחלום". ברור שגם אביו הנרגש של ליאם והאקס של אילנית, אייל גולן, לא פספס את ההזדמנות לברך את בנו הגדול ברשת, וכתב לו "אז עכשיו אני יכול באמת להגיד המון מזל טוב גבר שלי. אתה חוגג היום 13 וזה נראה כאילו רק אתמול נולדת. אם הייתי יכול לחזור על הכל ולהחזיק אותך כתינוק בן דקה ולעבור הכל שוב מהתחלה הייתי עושה את זה באהבה. אהוב ליבי בכורי מאחל לך שתדע רק טוב בחיים שתחייך בלי סוף שתאהב ותהיה נאהב שאלוהים ישמור לי עליך מכל רע. וכמו שהשם שבחרתי לך אומר. ל-לא י-ידע. א-אף. ם- מלחמה". מרגש.


 

A photo posted by elirazsade (@elirazsade) on


 

A photo posted by @liam_golan1234 on