עברתם שלוש, ארבע, חמש, שמונה ארוחות משפחתיות ומרגישים שאתם עומדים להתפוצץ? חדשות טובות, אפשר לנשום לרווחה, תקופת החגים הסתיימה! אז אחרי שהסעודות המדושנות כבר מאחוריכם והמלחמות עם הרוכסן של מכנסי הג'ינס כבר החלו, הגיע הזמן להיכנס (או לחזור) למשטר תזונה קפדני, דיאטה כמו אלה שמלוות את מיטב הכוכבים המוכרים לאורך החיים.

רובכם, אנשי העם הנבחר, אפשרתם לעצמכם לנשנש קצת יותר מבדרך כלל בשבועות האחרונים. אל תחושו רע, בין אם הייתם בעיצומה של דיאטה כזו או אחרת, לכולם יש ימים שהם מתפתים לנשנש מאכלים אסורים. אל תרגישו לבד, גם הסלבס, כשרים או לא, נהנים מכמה רגעים שבהם הם חורגים מהתפריט המותר - וחוטאים. לא משנה אם ההוליוודיים גרים בבתים ששווים מליונים שכוללים חדרי כושר או מחזיקים מאמנים פרטיים שעוזרים להם לשמור על הגזרה, הם אנושיים בדיוק כמוכם - ושמתחשק להם לנשנש משהו אסור, הם יעשו הכל כדי להשיג אותו.

ג'יג'י חדיד | צ'יזבורגר קווין

מרימה. ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך יו טיוב)
מרימה. ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך יו טיוב)


דוגמניות לא אוכלות רק חסה: הוכחה מהלכת לכך היא הטופ מודל ג'יג'י חדיד, שלא מנסה להסתיר את אהבתה הגדולה לצ'יזבורגר. חדיד התוודתה שבשנת המגורים הראשונה שלה בניו יורק, היא ניסתה המבורגר מתוצרת אחרת מדי שבוע, כדי למצוא את האחד והמיוחד שהיא הכי אוהבת. ככל הנראה הניסיון הרב שלה בנושא הביא אותה למקום הראשון בגרסת הסלבס של "מאסטר שף" האמריקאי כשהכינה לשופטים המבורגר מקורי.

ביונסה | ספייסי גירל

חולה על נשנושים. ביונסה (צילום: splashnews(
חולה על נשנושים. ביונסה (צילום: splashnews(

כמו מלכה אמיתית, לקווין בי יש כללים משלה. ביונסה, שעובדת קשה מאוד כל השבוע באימונים והופעות, מרשה לעצמה ארוחת מותרות אחת במהלך יום ראשון, שהוא היום החופשי שלה, רק כדי לאכול מה שמתחשק לה. בדרך כלל אין הרבה הפתעות והיא תאכל את הג'אנק האהוב עליה - פיצה, עם תוספת רוטב ופלפל חלפיניו.


קים קרדשיאן | הולה, סוכר

מטורפת על צ'ורוס. קים קרדשיאן (splashnews(
מטורפת על צ'ורוס. קים קרדשיאן (splashnews(

מלכת הטראש שבימים אלו נמצאת בסוג של מסתור מהעולם, מתמודדת עם המשקל שלה ומדווחת על ההיקפים בהרחבה בימים שבשגרה, אבל על צ'ורוס טוב הקינוח הדרום אמריקאי המטוגן - קרדשיאן לא מוכנה לוותר. אחרי שעבדה מאוד קשה להשיל את הקילוגרמים שהצטברו בהריון עם בנה סיינט ווסט, היא חטאה בצ'ורוס חם וטרי בדיסנילנד, אבל הצליחה להתאפק ולאכול רק אחד. האהבה שלה לקינוח המסוכר לא חדשה, ובכל הזדמנות היא משתפת את העוקבים שלה בהתרחשויות האחרונות.




"צ'ורוס! ימי הנשנושים שלי כל כך שווים! #לאמאמינהשאכלתירקאחד"

ריהאנה | צ'יט עם צ'יטוס

גלידה לפתיחה. ריהאנה (צילום: splashnews(
גלידה לפתיחה. ריהאנה (צילום: splashnews(

אין שום סיכוי לראות את זה עליה, אבל כוכבת הפופ המשוגעת בקטע של דיאטה... רק בין הארוחות, כי עבור ריהאנה, כל יום הוא חגיגה של נשנושים אסורים. יכול להיות שזה תוצאה ישירה של הדברים שהיא כל כך אוהבת לעשן - שגורמים לה לאכול חטיפים בלי סוף, והיא לא מתכוונת לוותר עליהם גם מאחורי הקלעים בהופעות. הרשימה של הדברים האהובים עליה כוללים חטיפי צ'יטוס, עוגיות אוראו, זיתים וצ'יפס טרי. בתאבון.



 

A video posted by Rihanna on Snapchat (@rihonsnap) on


זאק אפרון | אוכל את העולם


 

A photo posted by Zac Efron (@zacefron) on


נכון שהגוף שלו כל כך מפוסל ובנוי עד שנראה שההאנק ההוליוודי כלל לא צריך דיאטה. אבל כדי להמשיך ולטפח את המראה השרירי, גם כוכב הוליוודי חייב לשמור על התזונה שלו... עד שמגיע היום שבא לו לטרוף את העולם. באחד מהימים האלה, זאק אפרון הצליח לבלוע סטייק, ארבע תוספות של צ'יפס וירקות, מקרוני וגבינה, שלושה קינוחים ולחם וחמאה בארוחה אחת. לבריאות.



טיילור סוויפט | פרגית מטוגנת

 

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on


שייק איט אוף: מסתבר שטיילור סוויפט לא רק זמרת מוצלחת ויפה - היא גם אופה. אז טוב, סביר להניח שהיא לא נוהגת לאכול מהמטעמים שהיא מכינה, כי אחרת היא לא הייתה נראית כמו שהיא נראית, אבל סוויפטי מספרת שבימים שבא לה לחרוג מהדיאטה הקבועה שלה ולנשנש, הדבר הראשון שהייתה מזמינה הוא חטיפוני עוף.



 

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on


כריס המסוורת' | ג'אנקי


 

A photo posted by Chris Hemsworth (@chrishemsworth) on


למרות שהוא נראה כמו גיבור על, לכריס האמסוורת' יש יום בשבוע שבו הוא פורק כל עול. אחרי שכל השבוע הוא מקפיד על דיאטה קשוחה שכוללת 500 קלוריות רק מירקות ועשרות שעות אימונים בשבוע, האמסוורת' מרשה לעצמו פעם בשבוע לאכול מה שבא לו. לא נראה שהוא מצליח לבחור תענוג אחד אז הוא מתפנק בפיצה, המבורגר, בירה ודברים מתוקים. בקיצור - כל מה שהוא לא אמור לאכול.

טעים לו. כריס האמסוורת' (צילום: צילום מסך יו טיוב)
טעים לו. כריס האמסוורת' (צילום: צילום מסך יו טיוב)