שי מיקה יפרח על הנסיך שלה
חייה של שי מיקה יפרח בשנה האחרונה הם "סיפור סינדרלה" של ממש? יכול מאוד להיות, אבל היא בכלל עומדת לגלם את הפיה הטובה על הבמה! אתמול (רביעי) נערך אירוע ההשקה למחזמר הקסום בכיכובם של זוכת "האח הגדול", רינת גבאי וטום באום, הזדמנות מצוינת לבדוק מה קורה עם נסיך החלומות הפרטי של כוכבת הריאליטי המקומית.

בעוד שאילנית לוי הבריזה  מהאירוע (בסדר, חופשה חלומית בחו"ל היא סיבה מספיק טובה), אל אירוע ההשקה של המופע בחסות "חצי חינם" בחנות שבחולון הגיע שלל הורים וילדים שהתחככו ברינת, באום ושי מיקה שסיפרה שהיא  "מתרגשת מאוד, אני מגיל קטן מאוד על הבמה, חיה ונושמת אותה וזה המקום הכי טבעי לי בעולם. אז אני אתרגש, אבל אני חושבת שזו תהיה התרגשות חיובית ויצאו ממנה רק דברים טובים".

אמאל'ה, מתרגשות! שי מיקה יפרח עם טום באום (צילום: אלירן אביטל)
אמאל'ה, מתרגשות! שי מיקה יפרח עם טום באום (צילום: אלירן אביטל)
עם הסינדרלה שלה. יפרח ורינת גבאי
עם הסינדרלה שלה. יפרח ורינת גבאי


יפרח, שתופיע בתור הפיה מול שלל הורים וילדים, סיפרה שאם מדובר בפיה הפרטית שלה אז "כל משאלה קטנה שהגשמתי, כל צירופי המקרים האלה, זו הפיה הטובה שלי". אגב משאלות, מתי כבר תפגוש את הנסיך שלה, בן זוג מרגש? "כשהפיה הטובה שלי תחליט שאני צריכה פרינס צ'ארמינג יהיה לי. עד אז אני בסדר, בת 24, יש זמן. כנראה להוא למעלה יש תכניות אחרות בשבילי, כל דבר בזמן שלו אני באמת מרוצה. מאחלת שלכל אחד תהייה את הפיה הטובה שלו, שתגשים לו את החלומות הקטנים והגדולים". אמן.
הכי טובה. שי מיקה יפרח
הכי טובה. שי מיקה יפרח