כוכבת הפופ הבלתי מעורערת מדונה, ידועה באהבה שלה לבחורים צעירים, חטובים ולוהטים שגילם הממוצע הוא פחות או יותר 25 (טוב, פחות), אבל נראה שבגיל 58 - היא סוף סוף הבינה שהיא צריכה לבלות בחברת גברים שמתקרבים לגיל שלה. בערך.

הצהובונים באנגליה מדווחים שבר המזל הנוכחי של האייקון, הוא השחקן אידריס אלבה בן ה-44, סטאר בריטי שמוכר לחובבי סדרת הדרמה "הסמויה" כמו שמגלם את דמותו של ראסל בל. מדונה, שמבלה בתקופה האחרונה בבירה האנגלית לונדון, בעיקר כדי להיות קרובה לבנה רוקו, הגיעה בסוף השבוע לתחרות אגרוף של אלבה שנערכה בעיר - זאת כדי לעודד אותו. לאחר שניצח, השניים נראו מבלים יחד, כשיצאו לארוחת ערב אינטימית ואז גם למסיבה שערך חבר משותף.

הלוחם שלה. אידריס אלבה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)
הלוחם שלה. אידריס אלבה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)


 

A video posted by Madonna (@madonna) on


השניים אמנם הגיעו למקום בנפרד, אבל על פי הדיווחים היו מאוד צמודים אחד לשנייה בתוך האירוע הפרטי ועל פי השמועות נראו מתלקקים זה עם זו. מדונה, כנראה שמחה על הספק-זוגיות-חדשה, כך שהחליטה לפרגן ללאבר החדש - כשפרסמה סרטונים שלו באינסטגרם הפרטי שלה. באחד מהם, אלבה נראה מנצח את קרב האגרוף, ובאחר אפשר לראות את הם שוכבים על הרצפה מצחקקים, כשעל המסך מתנוסס הכיתוב "בעטתי לו בטוסיק". בהצלחה חמודים.



 

A photo posted by Moose (@micromegalo) on


בעטה לו בטוסיק. מדונה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)
בעטה לו בטוסיק. מדונה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)