נשבעת לא בוגדת, בחייאת עיוני... מריה קארי? הדיווה האמריקאית שנפרדה לאחרונה מארוסה, המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, הואשמה בימים האחרונים על ידי הצהובונים כי בגדה באיש העסקים עם אחד מרקדני הליווי שלה. אז זהו, שבתגובה היא בכלל מספרת שלא רק שלא בגדה באהובה, אלא שהיא כלל לא שוכבת עם אף אחד, לפחות עד החתונה!

קצת סדר: בשבוע שעבר חובבי הפופ נדהמו לגלות שהזמרת המצליחה וארוסה בשנה האחרונה, נפרדו עוד לפני שהספיקו לומר "איי דו", אחרי כשנה וחצי צמודות במיוחד. ואז החלה לצוף הטינופת, כשבמחנה של קארי טענו שהמעושר "לא יציב נפשית, מעורער וממש לא היה שם עבורה כשהיתה צריכה אותו", בעוד שבמחנה של פאקר סיפרו שמה שסיים את מערכת היחסים היה בכלל קשור לחוסר נאמנות של מריה, שחיבבה קצת יותר מדי את אחד מרקדני הליווי שלה לשעבר - צעיר בשם בריין טנקה - מה שגרם לבן הזוג שלה לחשוד ולגרום לכך שיעיפו אותו מהשואו. ואז, הגיע תגובת המחץ של הדיווה.

נשיקה, זה כל מה שהוא יקבל! מריה קארי וג'יימס פאקר (גטי)
נשיקה, זה כל מה שהוא יקבל! מריה קארי וג'יימס פאקר (גטי)


על פי מקורביה של מריה, היא בכלל קדושה, כלומר, לא מקיימת יחסי מין עם אף גבר (או אישה) לפני החתונה. לקארי, כך מעידים, יש מוניטין אורך שנים של גברת מסורתית שלא מאפשרת לכל אחד לחוות את הצלילים הגבוהים שלה מקרוב בחדר השינה, כך שעד כה רק שני גברים (שבמקרה היו הבעלים שלה) בחייה בילו איתה בין הסדינים. מה שאומר שהרקדן השובב אולי קיבל ממנה לפ-דאנס על הבמה לפני כמה חודשים, אבל לא זכה ליחס מועדף ממנה מאחורי הקלעים.


ברור לכם שזה אומר שלמרות שהמאורסים לשעבר חיו באותו הבית, בילו שבועות ארוכים על יאכטות סביב העולם ונהנו זה מחברתו של זו, הם מעולם לא שכבו - במשך שנה וחצי של מערכת יחסים - ואפילו שהו בחדרים נפרדים כדי לא לייצר סיטואציה מינית. הכי בני טיפש-עשרה, כפי שהעיד בעבר גם בעלה לשעבר של מריה, ניק קאנון הבוגדני, שסיפר על זה פעם בראיון. נהדרת.

הוא יודע. מריה קארי עם ניק קאנון (גטי)
הוא יודע. מריה קארי עם ניק קאנון (גטי)
תמימה ובתולית. מריה קארי (אינסטגרם)
תמימה ובתולית. מריה קארי (אינסטגרם)