השבועות האחרונים שעברו על אלין (אלינה) לוי היו מתוחים מהרגיל: גם תקופת חגים ושלל ארוחת משפחתיות, גם אדם שהטריד אותה טלפונית עליו גילתה ברשתות החברתיות, גם בן זוג טרי שריגש אותה - לטוב ולרע, יוצאת "האח הגדול" והשחקנית המתהווה היתה צריכה ברייק מהכל. אז זה מה שהיא עשתה, כולל פינוק אחד שהרגיז הרבה אנשים אחרים.

רגע אחרי שהתבשרה על ידי המשטרה כי נמצא חשוד שהציק לה בלי הפסקה בחודשים האחרונים, לוי התעופפה אתמול (שלישי) לחופשה זוגית ראשונה עם הבויפרנד החדש דור פרי, עורך וידאו וכותב הגיגים במקצועו, שאותו הכירה רגע אחרי הפרדת הכוחות מהשחקן אוהד קנולר. לוי, שחשפה את הזוגיות הטרייה באינסטגרם, טסה לברצלונה שבספרד ומיהרה לפרסם משם תמונה מארוחה רומנטית של השניים - הכוללת צלחת גדולה של נקניק לצד בירה. תמונה תמימה? כנראה שלא, כי התגובות הנזעמות לא איחרו להגיע.

 

כן סליחה לכולם.

A photo posted by Alin Alina Levy (@alinalevy_) on



אל תתבלבלו, התמונה של לוי לא הכעיסה בגלל העובדה שהיא לא צמחונית או טבעונית, אלא בגלל שהבשר שתועד בה ככל הנראה הופק מנתח של חזיר. זאת הסיבה שבגללה היא כתבה לצד הצילום "כן סליחה לכולם"? כי לא מזמן, סיפרה שבניסיונה לעבור גיור כדת וכדין לא הצליחה, כיוון שלדבריה, הרבנות ביקשה ממנה לוותר על הקריירה שלה כשחקנית.

התמונה, כאמור, הביאה שלל תגובות כועסות כמו "הרבה סליחות את צריכה לבקש, תתביישי לך בן אדם שניסה להתגייר מנסה להתגרות בשומרי הכשרות והדת", בעוד שאחר כתב "צומי אהבלה" או "לא היית צריכה להדליק את הדלוקים אבל בתיאבון". מה כבר בחורה רצתה, לזלול עם הבויפרנד?

 

A photo posted by Alin Alina Levy (@alinalevy_) on


 

A photo posted by Alin Alina Levy (@alinalevy_) on