למה אתם מתכוונים כשאתם אומרים שכדי לחיות בגדול צריך להוציא בגדול? כנראה לאירוע השנה האזרחית החדשה בחסותו של ג'סטין ביבר, שדורש בסך הכל 500,000 דולר (או בפשטות, חצי מיליון דולרים) לערב אחד ומיוחד - שבו הצ'ארמר יעניק לכם את הזכות לחשב איתו את הזמן לאחור ולברך ב"2017 נוצצת" רגעי אחרי שהשעון יראה חצות.

צוותו של ביבר החליט לערוך בחודש דצמבר הקרוב אירוע שנה חדשה מיוחד, לאנשים עמידים בלבד. בתפריט: הופעה מצומצמת מאוד של אליל הבנות במיאמי, לבעלי יכולת כלכלית מתאימה בלבד. בתמורה לחצי מיליון (או כמעט שני מיליון שקלים, מינוס הטיסות), בעל הממון יוכל לארח עוד תשעה חברים בוילה יוקרתית בעיר הנופש, שכוללת כל פינוק שביבר חובב בחייו כילד הרע של תעשיית המוזיקה.

כן, זה כולל סלפי עם השובב. ג'סטין ביבר (Splashnews)
כן, זה כולל סלפי עם השובב. ג'סטין ביבר (Splashnews)

אז על מה ישלמו הסמי-מיליונרים? שהות של חמישה לילות בלוקיישן מגורים מגה יוקרתי, שכולל את ארוחות היוקרה כמובן וסוכת קבאנה צמודה למים צלולים, מבחרי רכבי למבורגיני ופרארי שיעמדו לשירות האורחים, מסיבה פרטית שבה ינגן הדי ג'יי סקרילקס, יאכטה צמודה שתוביל את בני המזל להופעה ומפגש עם הביבר על המים ובקבוקי שמפניה בשווי 6,500 דולר שינעימו את זמנם של החוגגים בשואו.

הכי בקטנה, כולל שני טיפולי ספא לאורח ב-1 בינואר, שיעזרו להשכיח את ההנאובר אחרי ליל שתייה מופרזת. כנראה שמדובר בחבילת ההופעה המרגשת ביותר בעולם, כל עוד ביבר לא יעזוב את הבמה באמצע השואו.

בילבריות, יש לכן כסף? ג'סטין חוגג (אינסטגרם)
בילבריות, יש לכן כסף? ג'סטין חוגג (אינסטגרם)