מדונה מופיעה עבור קלינטון (צילום: יחצ)
בתום חודשים של הכנות, נאומים ועימותים, הגיעה השעה שבה אמריקה בוחרת במי שינהיג אותה בשנים הבאות - הנשיא הבא של ארצות הברית. מצד אחד הילרי קלינטון הדמוקרטית, מנגד דונלד טראמפ הרפובליקני ובאמצע מיליוני אזרחים, בהם כמה מפורסמים לא פחות מצמד המתמודדים במירוץ לבית הלבן, שיצביעו היום (שלישי) ברחבי המדינה הענקית.
בעוד שעמדותיו של כל מועמד ידועות, כמה מהאנשים הכי נערצים ברחבי העולם לא מתביישים, מפחדים או נרתעים אף הם לחשוף במי הם תומכים כמתמודד על הכיסא בחדר הסגלגל - כך שבמהלך החודשים האחרונים לא רק השתתפו בעצרות תמיכה ואירועי ראווה עבור המועמד הראוי לדעתם, אלא גם פרסמו תמונות ברשתות החברתיות, התראיינו, צייצו ונאמו בעד קלינטון או טראמפ.

איך מתפלגת מפת הבוחרים של הוליווד, לפחות אלה שבוגרים מספיק כדי לממש את זכותם בקלפי? ככל הנראה, אם זה היה תלוי ברוב הגדול של המפורסמים המרגשים, היה מועמד אחד שמנצח ברוב ענק בבחירות לתפקיד נשיא ארצות הברית.

גברת נשיאה? הילרי קלינטון עם ליידי גאגא ובון ג'ובי (גטי)
גברת נשיאה? הילרי קלינטון עם ליידי גאגא ובון ג'ובי (גטי)

הקליינטים של קלינטון
אם זה תלוי בפאוור קאפל המוזיקלי ביונסה וג'יי זי, הילרי קלינטון היא האישה הראשונה שתכהן בתפקיד נשיאת ארצות הברית. קווין בי והראפר, לא רק שהופיעו רק לפי ימים ספורים בעצרת תמיכה עבורה באוהיו עם שלל להיטים, אלא גם נשאו כל אחד נאומים בעדה. אליהם מצטרפת גם קייטי פרי, שבמהלך כל התקופה האחרונה לא חששה לדבר בגלוי בעד קלינטון כאחת התומכות הגדולות שלה, להשתתף בסרטונים לעידוד הצבעה בבחירות ובהופעה אחרונה שלה גם לבשה גלימה עליה נרקם "גברתי הנשיאה".
מלכת הריאליטי קים קרדשיאן ספגה תחילה ביקורת על העובדה שהיא שוקלת להצביע עבור טראמפ, אך ענתה למבקרים שהחליטה לשלשל בקלפי פתק עם שמה של קלינטון והיא איתנה בדעתה - בערך כמו בעלה קניה ווסט, שהשתמש בבובת שעווה של טראמפ בקליפ השערורייתי שלו לשיר "Famous" ואחיותיה קנדל ג'נר וקלואי קרדשיאן. חברתה של קימי, ג'ניפר לופז, התאחדה עם האקס המיתולוגי מארק אנתוני כדי להופיע עבור הילרי בשואו מיוחד בחודש שעבר.

חיבוק אמיץ. ביונסה והמועמדת
חיבוק אמיץ. ביונסה והמועמדת
קראו מה שכתוב לי על הגלימה! קייטי פרי משוויצה
קראו מה שכתוב לי על הגלימה! קייטי פרי משוויצה
חברות! פרי וקלינטון
חברות! פרי וקלינטון


מדונה, לא רק הבטיחה טובות הנאה מיניות למצביעי קלינטון, אלא גם הגדילה לארגן הופעה בהפתעה בפארק כיכר וושינגטון שבלב ניו יורק אמש (שני), כדי לגייס בספונטניות כמה שיותר תומכים של הרגע האחרון בקלינטון. ליידי גאגא טענה שיש להצביע לה "כדי לעצור את האיש המסוכן מלפלג ולהרוס את הדמוקרטיה", בעוד שגם ג'ורג' קלוני, גם ליאונרדו דיקפריו וגם ג'סטין טימברלייק עם אשתו ג'סיקה ביל, ארגנו אירועי התרמה עבור קלינטון במהלך תקופת הבחירות אחרונה והבהירו שכמו בסיסמה של המועמדת, "הם איתה".

 

VOTE FOR H.R.C. @bros4hillary

A photo posted by Madonna (@madonna) on



לקלינטון יצביעו בגאווה גם המנחה אלן דג'נרס, גם הזמר ג'ון לג'נד ואשתו כריסי טיגן, ג'ון בון ג'ובי, פארל וויליאמס, בריטני ספירס, דמי לובאטו ומיילי סיירוס, השחקניות ג'וליה רוברטס, מריל סטריפ, ג'ניפר גארנר, אווה לונגוריה, אן הת'וואי, סיינה מילר ונטלי פורטמן (ברור שהיא יכולה להצביע גם בישראל!). לרשימה הדמוקרטית מצטרפים גם ג'ייק ג'ילנהול, ג'ון האם, שרה ג'יסקה פארקר, רוזי אודונל והבדרניות איימי שומר ואיימי פוהלר. רוב? קובע!
הולה, קלינטון. ג'ניפר לופז מופיעה עבור הדמוקרטית (גטי)
הולה, קלינטון. ג'ניפר לופז מופיעה עבור הדמוקרטית (גטי)

מתחברת גם לארנ'בי. קלינטון ופארל וויליאמס (גטי)
מתחברת גם לארנ'בי. קלינטון ופארל וויליאמס (גטי)


תוקעים בחצוצרה עבור טראמפ
נכון, רשימת המצביעים עבור הדמוקרטים גדולה, אבל יש כאלה מוכרים בהחלט - שלא חששו אפילו לרגע להצהיר על תמיכה בצד הרפובליקני של המפה הפוליטית. אחד מהם הוא אביה של אנג'לינה ג'ולי, השחקן ג'ון ווייט, שלא רק תומך בו כבר שנים כמועמד לנשיאות אלא גם הגן על טראמפ אחרי שהואשם בהטרדה מינית. כמוהו, גם מתאגרף העבר המדובר מייק טייסון טען לאחרונה בראיון שאם יוכל - ישכנע עשרות אלפים להצביע בדונלד.
בעוד שהמאמא מהריאליטי של הקרדשיאנ'ז, קריס ג'נר, לא נמנעה מלבלות עם טראמפ ומשפחתו בעבר, זה בעלה לשעבר - שמאז נחשף מחדש כקייטלין ג'נר, שמאז ומעולם פועלת על המסך לעידוד הצבעה עבור המפלגה הרפובליקנית, שלדעתה צריכה להוביל את האמריקאים. איתם בוחרים באיש העסקים לשעבר גם הכדורסלן הידוע לשמצה דניס רודמן, השחקנית קירסטי אלי, הזמרים קיד רוק וארון קרטר (אח של ניק)ו השחקן סטיבן בולדווין (אחיו של אלק). מיעוט? יחסי.

במיעוט? קריס ג'נר עם דונלד טראמפ (גטי)
במיעוט? קריס ג'נר עם דונלד טראמפ (גטי)