זו לא פעם ראשונה שהשחקנית והזמרת מיילי סירוסמעוררת פרובוקציות כאלה ואחרות, אבל אתמול (רביעי) ביום שלאחר הבחירות האמריקאי רווי הרגשות, היא פשוט לא יכלה לשמור את הדמעות לעצמה - כך שהחליטה לשתף את העולם כולו בשידור ישיר בעמוד המעריצים שלה בפייסבוק כשהיא מייבבת, מצרה ובוכה על ההפסד של הילרי קלינטון במירוץ לנשיאות ארצות הברית וזכייתו של דונלד טראמפ.

"בבקשה, רק תתייחס לאנשים באהבה, בחמלה ובכבוד, ואעשה אותו הדבר בשבילך", אמרה סירוס, שתמכה במהלך כל תקופת הבחירות בקלינטון, עם דמעות בעיניה. בתור מי שייסדה את עמותת "היפים שמחים", שהמטרה שלה לגייס צעירים לעזור לחסרי בית, בני נוער מהקהילה הגאה ואוכלוסיות חלשות אחרות, סיירוס התוודתה ש"עמותת HAPPY HIPPIES מקבלת ומחבקת כל אחד כפי שהוא. אז דונלד טראמפ, אני מקבלת אותך", אמרה בהתרגשות, "וזה קשה לי להגיד, אבל אני אפילו מקבלת אותך כנשיא ארצות הברית... אני רק רוצה להיות היפית מלאת תקווה".




סיירוס, הביעה את צערה על כך שהמתמודדת הדמוקרטית לא נבחרה וזכתה להיות האישה הנשיאה הראשונה, רק כי לדעתה ממש מגיעה לה. "אני מקווה שתהיה לה אפשרות, כי היא נלחמה על זה כל כך , ואני מאמינה לה כשהיא אמרה שהיא אוהבת את הארץ הזאת... אי אפשר תמיד לקבל מה שחולמים עליו", נראה שמבחינתה של סיירוס, כבר אין כל כך מסיבה ב-USA. אז, שיר חדש ורון בלב?

 

I voted today for @hillaryclinton ❤️❤️ I am so proud of all of you who did the same! #imwithher

A photo posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on