הרי לכם עוד עלילה מסקרנת בבית משפחת הריאליטי המפורסמת, והפעם: האם המלכה האם של משפחת קרדשיאן, או בשמה המלא קריס ג'נר, אשתו לשעבר של ברוס ג'נר (שנחשף לפני שנה לקייטלין) ואישה תפוסה עם בויפרנד מדובר, מנהלת רומן עם סקוט דיסיק - שהוא בן הזוג לשעבר של הבת שלה קורטני? מסובך לפחות כמו עלילות קיילי-טייגה-צ'יינה-רוב.

מה נראה לכם? סקוט דיסיק וקריס ג'נר (צילום: splashnews(
מה נראה לכם? סקוט דיסיק וקריס ג'נר (צילום: splashnews(

ועכשיו?
ועכשיו?



הצהובון ההוליוודי "Star", בחר להקדיש את כותרת השער שלו לסיפור שלא מטילה בכלל ספק התשובה היא "יס, יס, יס". אך אם להסתמך על המגזין, שלפיו השניים מנהלים רומן סודי עוד מ-2014 (אז חגגה המאמא את יום הולדתה ה-59 במועדון בעיר לאס וגאס), יש חוסר עקביות בסיפור: בשנת 2015, כשהשניים כבר היו אמורים לנהל מערכת יחסים על פי המגזין, בכלל טענו בצהובון שאותה קריס בכלל שוכבת עם לאמר אודום, שבזמנו היה בעלה בנפרד של בת אחת שלה, קלואי קרדשיאן. אופסי, הכי מקצוענים.

מגזין "STAR" עקבי בהחלט. (צילום: צילום מסך)
מגזין "STAR" עקבי בהחלט. (צילום: צילום מסך)

כנראה שמש מיותר לציין שאפשר לקבוע כי מדובר בשמועות שווא, מלבד העובדה שקריס (ספק) מאושרת כבר חודשים ארוכים עם בן הזוג שלה (כביכול)קורי גמבל, נראה שלאורנה המצב בין האקסים המיודדים קורטני וסקוט, מתחיל להסתדר. בסוף השבוע האחרון השניים נצפו יחד בחופשה זוגית ראשונה אחרי השנפרדו לפני כמעט שנה, וכעת לפי דיווחי מקורבים למשפחת הריאליטי מעיר המלאכים שפורסמו בכלי תקשורת אמינים קצת יותר, השניים ממש חזרו לגור ביחד ואפילו מקווים להביא לעולם ילד רביעי משותף! נו, אז מה יהיה עם המשפחה הזאת?