איזה לץ ערן זרחוביץ' הזה, לא? אתם מכירים אותו מ"ארץ נהדרת", "הפרלמנט" או מתכנית הרדיו שהוא מגיש עם שרון טייכר, אבל יש כאלה שמכירים את זרחוביץ' כאבא מסור שהוא ספק משעשע, ספק מביך, ספק טכנופוב, ספק סתם שלומיאל, ספק לא יודע איך עובד כל העניין הזה של אפליקציית 'וואטסאפ'. למה? שימו לב.
 
מי משתמש בוואטסאפ ולא שלח בטעות הודעה שהייתה מכוונות לאדם מסוים, אך בטעות נשלחה ליעד אחר? סיפור שהיה כך היה: זרחוביץ', אב מסור וגאה שנמנה בקבוצת ההודעות של הורי הגן של בנו, מספק מפעם לפעם בדיחות שקשורות בטיול בילדים, ממש כמו חבר אחר באותה הקבוצה - הבדרן ניקי גולדשטיין. עם זאת, כשהסייעת בגן הודיעה על עזיבתה בקבוצה הסלולרית וזכתה לשלל תודות וברכות מההורים, הגיעה לכולם גם הודעה קולית מאותו זרחוביץ' בדיוק.


מסקרן? כי ששלל חברי הקבוצה האזינו להקלטה, שמעו את הקומיקאי מנהל שיחה עם אנשים נוספים ומספר כמה הוא מבסוט מכך שהגננת עוזבת את המוסד החינוכי. אז, התברר שזרחוביץ' לחץ בטעות על הקלטה ושיגר לקבוצת ההורים כמה דאחקות שהוא העביר על הסייעת, אבל לא ממש התכוון שיגיעו לידיעתה. אופס.

 

A photo posted by Eran Zaracovitz (@eranzarachovitz) on


 

הכי קול בבריכה

A photo posted by Eran Zaracovitz (@eranzarachovitz) on


מיד אחר כך נרשמה בקבוצת הוואטסאפ שתיקה רועמת, דממת הודעות והרבה, סליחה, המון מבוכה. כלומר, רק עד שניקי גולדשטיין שהבין את הפאדיחה של זרחוביץ' שבר את הקרח, הצטרף לדאחקה ושלח הקלטה שכביכול נשלחה בטעות (אבל לא), בה הוא מעביר ביקורת קשה על כוכב "ארץ נהדרת" אך מפרגן לאשתו של הבדרן, לירון. הגברת זרחוביץ', אם תהיתם, מיהרה לשגר התנצלות לחברי קבוצה. מאז, ההורים זרחוביץ' שותקים, כאילו בלעה אותם האדמה.

ערן זרחוביץ', איך מתאוששים מהפאדיחה?
"קבוצות וואטסאפ בכלל וקבוצות וואטסאפ של גן הן מקור לפאדיחות. גם אני נפלתי בסטטיסטיקה ונלחץ לי כפתור ההקלטה ושלח שיחה פרטית שניהלתי עם חברים לכל קבוצת הגן. אחרי שהתנצלתי בפני הסייעת והיא הבינה את הפאדיחה וסלחה לי, ניגשתי לכתוב  מערכון לתוכנית הרדיו של טייכר ושלי, כדי שכולם ילמדו מהטעות ויזהרו לא ללחוץ בטעות על כפתור ההקלטה של הוואטסאפ. לא נעים. אבל לא נורא. למחרת הילדים חזרו לגן והשקט שב לקבוצת הוואטסאפ".

הציל את המצב. ניקי גולדשטיין (צילום: יח"צ)
הציל את המצב. ניקי גולדשטיין (צילום: יח"צ)