נהנתם מהעיג'ה והקוסא מחשי של מתמודדת "מאסטר שף", סופי פורת? כי מתברר שכישרון הבישול המענג שלה הוא לא הדבר היחיד הטוב שעשתה בחייה. מתברר שסופי בת ה-60, אמא לחמישה ילדים, חינכה את צאצאיה להתחבר רק עם אנשים מכובדים, כאלה שיצרו עבורה קשרי משפחה עם כמה אנשים מעניינים.

פורת מרמת השרון, שהצליחה לרגש את הצופים בעונה הנוכחית של ריאליטי המטבח באמצעות סיפור חייה הלא שיגרתי - החל מילדות בלבנון, דרך אירוע מוחי שעברה ועד לאימוץ ילד - היא מאסטר שפית וסבתא במשרה מלאה. הנכדות, הן כתוצאה של אילן יוחסין לא מסובך מדי, אבל נוצץ לא פחות מהופעה על המסך במסגרת תכנית ריאליטי מקומית.
 

האישה והסיר. סופי פורת ב"מאסטר שף" (יח"צ)
האישה והסיר. סופי פורת ב"מאסטר שף" (יח"צ)



מתברר שאחת מבנותיה של סופי, מירב, מתפעלת גן ילדים מוכר בצפון תל אביב. זה לא שהילדים של אחת מנסיכות הבידור בילו אצלה במעון, כמו שבתה של הבשלנית הייתה נשואה בעברה לבנו של המנחה המנוח מני פאר - ולשניים אף שתי בנות משותפות, בשם עמית וגאיה. 
 
גלאם? כי אם לא די בכך, מירב ובנו של פאר כבר הספיקו להפריד כוחות ולהתגרש, כך שמזה כשבע שנים שהיא בזוגיות עם עדי פרי - שהוא במקרה (הכי לא) בנו של חבר הכנסת המכובד יעקב פרי (יש עתיד) וגיסה (אח של בעלה של) השחקנית וכוכבת הילדים במיל' דנה דבורין. נראה כי לא משעמם בשולחן ארוחות החג של סופי פורת.
 

משפחה שכזאת. סופי פורת עם יעקב פרי ונכדותיה (צילום אישי)
משפחה שכזאת. סופי פורת עם יעקב פרי ונכדותיה (צילום אישי)