אם הייתם צריכים כוס חלב וצופית גרנט לא ענתה לכם, הסיבה לכך היא כי הבית שלה בשיפוצים ועד סיומם היא מתגוררת במלון "פורט אנד בלו" בנמל תל אביב.

> במופע מיוחד לרגל השקת סינגל חדש, הזמין עמירן דביר את חברו ירמי קפלן להופעת אורח, אך כמה שעות לפני ההופעה ביטל קפלן את בואו עקב הקאות, שלשולים וחום גבוה. הקהל שברובו היה חרדי קיבל את זה בהבנה, חוץ ממישהי שבאה במיוחד בשביל ירמי, דרשה את כספה בחזרה, וקיבלה.

> כוכבת ה"איט גירלס", דנה זרמון, הצטלמה בשבוע שעבר לקמפיין מקומי של רשת ההלבשה התחתונה הצרפתית ETAM בביתה הפרטי במרכז תל אביב.

דנה זרמון (צילום: תום מרשק)
דנה זרמון (צילום: תום מרשק)


> צמד המעושרות, שולמית וון ביסמארק ודליה ארזי, הולכות על מיזם משותף: משימת תרבות משותפת ותרומה לקהילה למחלת הסרטן. 

> בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע התרמה של המותג ARKETA לטובת עמותת גדולים מהחיים, שבמסגרתו נמכרו פריטי אופנה וחלק מההכנסות יועברו לעמותה. הגיעו: קורין גדעון ובן הזוג, בת–אל תבורי עם הארוס ואלעד תבורי עם הארוסה הטרייה, קסניה טרנטול, רותם איזק, רונן צרפתי, אינה בלקמן ואירה דולפין, שהגיעו למקום להרים את המורל וחלקם אפילו תרמו ברוחב לב.

קסניה טרנטול (צילום:אור גפן)
קסניה טרנטול (צילום:אור גפן)


> נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, מקפידה על אורח חיים בריא, ובין היתר פוקדת על בסיס קבוע את חדר הכושר שממוקם בקומת המסד של אחוזת רובינשטיין, מעון מוגן לקשישי ירושלים האמידים והנחשבים יותר. דיירי האחוזה מבחינים בכבוד השופטת מגיעה בימים קבועים עם צוות מאבטחים קבוע, שנאלץ להיפרד ממנה בכניסה למלתחות הנשים. לעומתם, החברות שחולקות עם כבוד השופטת את חדרי הרחצה מספרות שלנאור אין בעיה להשתלב, להרגיש נינוחה ולא לתת תחושה שמדובר באוטוריטה כל כך חשובה. מדוברות בית המשפט לא נמסרה תגובה.