רגע לפני שבת, מתברר שגם לפנינה רוזנבלום יש מה להגיד על דונלד טראמפ. לצורך כך הוציאה הרוזנבלומית סטטוס בפייסבוק שכותרתו: "מה שמשותף לאנשי עסקים מצליחים הוא שהם יעשו הכל בכדי להשיג את המטרות שלהם, גם אם כל העולם לא מאמין שהם יצליחו". לצד הטיפ לחיים היא צירפה שתי תמונות של אנשי עסקים: של כבוד הנשיא הנבחר ושלה עצמה.

רוזנבלום, את דונלד טראמפ הישראלית?
״את יכולה לכתוב מילה במילה מה שכתבתי״.


את חושבת שאת כמו דונלד טראמפ? מזדהה עם הדעות שלו? עם מה שאנשים חושבים עליו?
״עוד לא נתנו לו צ׳אנס להוכיח את עצמו״.



בכל זאת שמת את התמונה שלך ליד התמונה שלו. סימן שאת חשה שקורצתם מאותו חומר.
״מזדהה איתו כאשת עסקים, כי אני חושבת שחשוב שבפוליטיקה יהיו אנשי עסקים. בכל זאת, נבחר נשיא של המעצמה הכי גדולה בעולם שלא בא מתחום הפוליטיקה ואין לו שום ניסיון פוליטי. זה דבר שונה וחדש ומעורר תקווה שהרבה אנשי עסקים ילכו לפוליטיקה״.


את מתכוונת לחזור לפוליטיקה?
״יכול להיות. ביום מן הימים. לא בקונסטלציה של הבחירות במדינה הזו. לא בחירות של פריימריז, כי שם יש לי בעיה. אולי דברים ישתנו. לא חושבת על זה בשלב הזה. אולי בבחירות הבאות, אולי באלה שיבואו אחרי. טראמפ הוא תקווה אדירה לזה שאני רוצה לראות בפוליטיקה יותר אנשי עסקים מאשר פוליטיקאים עם אינטרסים״.



> השאננות חוגגת במשפחתו של אלון קסטיאל. בעוד פרשת האינוסים בכפייה לכאורה של בנם אלון מתפוצצת לה בקולות רמים כשעוד ועוד בחורות מתווספות למעגל המתלוננות, פיזזו להם בנחת ענת ויהושע קסטיאל בחמישי שעבר במועדון יווני לצלילי בוזוקי. ובקצה השני של העיר ספונה בדירתה הצנועה שני כצמן, אם בתו בת השנה של אלון. אלון, שמעולם לא התחתן, בחר להביא לעולם ילדה עם מכרה ותיקה.

שני כצמן וענת קסטיאל סירבו להגיב.

> אגב, כבר במוצ״ש הסיר אלון קסטיאל את כל התמונות שלו בפייסבוק והשאיר רק אחת שבה הוא מישיר מבט רציני ועגום אל המצלמה.

אלון קסטיאל (צילום: יח"צ 88)
אלון קסטיאל (צילום: יח"צ 88)