האם יונתן ווגמן, הפרזנטור לשעבר של קסטרו, דוגמן מצליח והיום דוקטור לרפואה, בצרות? לבית משפט השלום הוגשה נגדו תביעה בסך חצי מיליון שקל. התובע הוא פרופ' אודי קימרון, חבר בכיר בצוות המרצים בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב וחוקר מוערך ומוכר. בתביעה טוענים פרקליטיו של קימרון, עו"ד אמיר טיטונוביץ ואפרת אזולאי, שבעקבות סכסוך שכנים בין השניים, שיגר ווגמן מכתב תלונה לבכירים באוניברסיטה ולגורמים חשובים נוספים, שבו האשים את קימרון בכל מיני האשמות שונות ומשונות. פרופ' קימרון טוען שמדובר בפרסום מזיק של לשון הרע ושהדברים אינם אמת. עוד הוא טוען שהנהלת האוניברסיטה דחתה את התלונה.

דוקטור, תציל אותי.

״זה קשקוש מוחלט. עורכי הדין שלי מטפלים בזה״.


יונתן ווגמן וגל גדות (צילום: צילום מסך)
יונתן ווגמן וגל גדות (צילום: צילום מסך)

>הנה כמה דברים שלא ידעתם על הבית הכי מתוקשר בקיסריה, השייך למיליארדר ג'יימס פאקר- ידידו ומיטיבו של הנסיך יאיר נתניהו. הבית היה שייך לרונן נמני מרשת קפה קפה, והוא מכר אותו למשפחת גבאי האיטלקית שבתם, לואיזה, התגוררה בו תקופה קצרה עד שמכרה אותו לפאקר ב־3.6.2014. חוץ מזה, מדובר בנכס לא מאוד גדול, משהו כמו 350 מ"ר על 1.1 דונם מגרש, צמוד לבית משפחת נתניהו. ויש גם קשר היסטורי, שכן גם הבית של ביבי וגם הבית של פאקר היו שייכים לחברת גזית שחם, שפשטה רגל והבעלים של החברה מכר את הבית שליד, שנבנה באותה רוח ארכיטקטונית, לביבי ושרתו.

רונן נמני, חתיכת היסטוריה?

“אני בכלל לא ידעתי שזה הבית הזה. הבית נשאר נטוש הרבה זמן״.

מה מיוחד בבית?

״זה היה יותר בית נופש לסופי שבוע".

לואיזה גבאי, האישה שמכרה לפאקר את הבית, תרצי להרחיב?

״לא מעוניינת. תודה״.

רונן נמני (צילום: יח"צ)
רונן נמני (צילום: יח"צ)

>רווקים? פנו לסער שיינפיין. כוכב הריאליטי לשעבר כבר שידך שני זוגות ועכשיו הוא מחפש את השלישי ומזמין סינגלים לכתוב לו על הוול בפייסבוק כדי להיגאל מבדידות החורף. שיינפיין בחר לא להגיב.

שער שיינפיין (צילום: אורי לנץ)
שער שיינפיין (צילום: אורי לנץ)