אוי לא! אפשר ששנת 2016 כבר תיגמר? אי אפשר עם כל הפרידות האלה! בוקר אפרורי שכזה, הפך להיות עוד יותר שחור למשמע הבשורה על הפרידה של הזוג הפוטוגני בביצת הבידור המקומית, אגם רודברג וגל אמיתי.

רק במרץ האחרון, אחרי חמש שנות זוגיות החליט אמיתי למסד את הקשר ולהעניק לרודברג הנסיכה את הטבעת המיוחלת, עוד מעט שנה מאז- ועדיין לא נקבע תאריך באופן רשמי. רודברג אמנם טענה בראיונות לעיתונות אחרי ההצעה, שהאירוע יתרחש בחודשים אוגוסט ספטמבר אבל כפי שכבר הבנתם, זה לא קרה. אולי זה היה צריך להיות אות אזהרה לכולם לקראת הבשורה שהגיעה- רודברג ואמיתי פירקו את החבילה, וגל אפילו כבר יצא מהדירה.

כבר לא תלבש לידו לבן. אגם רודברג וגל אמיתי (צילום:ניר פקין)
כבר לא תלבש לידו לבן. אגם רודברג וגל אמיתי (צילום:ניר פקין)


השניים הכירו בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין, ואפילו פתחו לאחרונה בית ספר משלהם. למרות הפרידה המצערת, והעבודה שהם כבר לא חולקים את אותה קורת גג, השניים ימשיכו להיפגש על בסיס כמעט יומי, שכן הם משחקים באותה הצגה, בתפקידים הראשיים ב"הוא הלך בשדות".

רק אתמול חגגה רודברג את סיום הצילומים של "מתים לרגע" עליה עבדה לאחרונה, ומלהיות בכותרות בנסיבות משמחות, הבוקר קם עם ישראל לבשורות העצובות/ שמחות. הם אמנם כבר לא, אבל זה אומר שרודברג חוזרת לשוק הפנויים פנויות.

כבר לא תלחש לו סודות.(צילום: אור גפן)
כבר לא תלחש לו סודות.(צילום: אור גפן)
אכן יום עצוב (צילום:יח"צ)
אכן יום עצוב (צילום:יח"צ)