בשורה מעציבה לכל בנות ישראל, ומשמחת לכל הקהילה הגאה. עומר דרורהחתיך התורן וכוכב הנוער הכי לוהט שידעה לאחרונה הביצה המקומית יוצא מהארון. טוב נו, לא בדיוק, מדובר בסך הכל בתפקיד חדש אותו יגלם דרור. השחקן והדוגמן שרגיל לככב על סט הצילומים או מול עדשות המצלמות בסדרות ילדים, ובהפקות אופנה מוסיף עוד טייטל לרזומה המצטבר שלו ויעלה בפעם הראשונה בחייו על במת התיאטרון הלאומי "הבימה".

דרור ישחק במחזה חדש "סיפור אהבה בשלושה פרקים" ויגלם את דמותו של אלן בחור גיי. לצידו יככבו רשימה מפוארת של שחקנים גדולים מן השורה הראשונה כמו מיקי קם, רבקה מיכאלי, ריקי בליך, נתי רביץ ואקי אבני.

לוהט לוהט. עומר דרור (צילום: אביב חופי, שוקה כהן)
לוהט לוהט. עומר דרור (צילום: אביב חופי, שוקה כהן)


עבור דרור מדובר בתפנית גדולה בקריירה שתמקם אותו לראשונה גם מול הקהל הבוגר. לדרור צפויה תקופה עמוסה כי בנוסף לצילומי הקמפיין לחברת קסטרו לה הוא משמש פרזנטור, הוא משתתף בימים אלה בהפקת ענק של היי סקול פסטיגל כבר שנה שלישית ברציפות, מצטלם בתפקיד ראשי לסרט "כמעט מפורסמת" שיעלה למסכים בקרוב ועכשיו פותח בקריירה על הבמה.

מסוכנות שרית &לורנס המייצגות את דרור נמסר: "מתרגשים ושמחים לקראת התפקיד הראשון של עומר דרור בתיאטרון ובטוחים שלא האחרון"

מתבגר. (צילום: רפי דלויה)
מתבגר. (צילום: רפי דלויה)