איך נכנסים לאח הגדול? כדאי שתהיו מקורבים להפקה, ומאוד! בדיוק כמו אחד המתמודדים שנכנס בזכות הכרות עמוקה עם עובדת בהפקה. כבר בתעודת הזהות שלו בפרק הפותח את העונה החדשה של ה"אח הגדול", הדייר שם ברדוגו הצליח להרתיח לא מעט אנשים בדעותיו השמאלניות הקיצונית, כשצחק על אלאור עזריה ואמר שמה שהוא עשה זה הוצאה להורג, טען כי ציונות זה גזענות, חשף שלא שירת בצבא וכי לא יאחוז בנשק. עכשיו, מתברר שככל הנראה, לא סתם הוא הגיע לתוכנית.

על פי פרופיל הפייסבוק של המתמודד, הוא נמצא במערכת יחסים עם לי גאון, שהיא במקרה (או שלא) עובדת בחברת "אנדמול" שמפיקה את תוכנית "האח הגדול".

מקורב לצלחת. שם ברדוגו (צילום: ניר פקין)
מקורב לצלחת. שם ברדוגו (צילום: ניר פקין)



הראשון שפירסם את הקומבינה והפרוטקציה בליהוק היה הראפר הצל, שידוע בדעותיו הימניות קיצוניות ולא הצליח להישאר אדיש לדבריו של ברדוגו שזכו לבמה באח הגדול. אחרי חקר קטן שערך, הצל שיתף את המידע ברשתות החברתיות ופרסם את הדברים הבאים:" "תלמדו, כדי להיכנס לאח הגדול אתה צריך לצעוק בקול צווחני את הדעה ההזויה שלך, עדיף אנטי ציונית או בת זוג שעובדת באנדמול (חברת ההפקה של האח הגדול) או עדיף שניהם. ועל זה נאמר קומבינה!"

(צילום מסך)
(צילום מסך)

חשבון הפייסבוק של שם ברדוגו
חשבון הפייסבוק של שם ברדוגו

מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה:  "חברתו של שם אינה עובדת ב״אנדמול״ מעל לשנה, עוד בטרם החל הליהוק לאח הגדול 8. יובהר כי תפקידה לא נגע לאח הגדול והיא לא נחשפה לענייני ההפקה".