בעוד שרובכם הייתם עסוקים במצוות החג והדלת נר חנוכה ראשון, אכילת סופגנייה יקרה ולביבה מתוקה, יש כאלו שניצלו את הערב, ואפילו את סוף השבוע כולו כדי ליהנות אחד מחיק השני ולצד הארת החנוכייה, חגגו את החג מלא באהבה!

אייל גולן ורוסלנה רודינה | שירת תפילה

רוס גאה בבעלה (צילום: אינסטגרם)
רוס גאה בבעלה (צילום: אינסטגרם)


השניים חגגו את החג בביתם, יחד עם בנם יאן ועוד בני משפחה, אחרי השבוע הקשה שעבר עליהם עם האשפוז של בנם ושמועות על מותו של אייל הנס הגיע ויאן הקטן הבריא לקראת החג.  אז עם חנוכייה מפוארת, אייל גולן בירך בשירה על נרות החנוכה.

עמרי בן נתן וקסניה טרנטול | מתחת לפוך

ככה מתחילים את השבוע. עמרי וקסניה
ככה מתחילים את השבוע. עמרי וקסניה

את השבוע התחיל הזוג המאוהב בחג חנוכה ראשון משותף, ובמקום להשוויץ בהכנת מאפים מטוגנים למינהם או בטקס הדלקת נרות על חנוכייה מפוארת, בחרו עמרי וקסניה לשתף את העוקבים הרבים בנס לו הם זכו, לחיות אחד לצד השניה.

ציפי רפאלי | ללא ליב

לא תזכה לטעום מהספינג'?
לא תזכה לטעום מהספינג'?

את הפעם הראשונה שהנכדה בייבי ליב לוקחת חלק בהדלקת נרות נאלצה ציפי רפאלי להפסיד, כשבילתה את ערב נר ראשון עם חברות במושב, באפיית ספינג'ים ולביבות. ומה היה לבר רפאלי להגיד על זה?

שלומית מלכה | מליון נרות

חנוכיית אומנות
חנוכיית אומנות

ביום שישי האחרון חגגה הדוג-מגישה מלכה יום הולדת 23, ובלי בכלל להתכוון חגגה יחד עם כל המדינה. כולם הדליקו נרות גם לכבוד חנוכה וגם לכבוד יום הולדתה! סתם, אבל תודו שנחמד לחשוב ככה. תציצו על החנוכייה של יהודה ושלומית, שממש יפה וצבעונית.

עומר אדם | אהבה יש רק אחת

מתחבאים מהשמש
מתחבאים מהשמש

למרות שהאקסית שלו מעיין אשכנזי לא מפסיקה לפטפט עליו בבית "האח הגדול", הזמר המאוהב העביר את החג לצד אהובתו הנוכחית רומי עפרון, והשניים נהנו מערב בבר בו שרו והרכיבו משקפיים. צ'ירס


שיר אלמליח | אוכל מנחם?

 

A photo posted by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on


את סוף השבוע הראשון של הדוגמנית הלוהטת בתור בחורה גרושה באופן רשמי, העבירה אלמליח לצד המון המון אוכל מנחם. אז היו לה בבית סופגניות מיני, אבל מה עם איזה תיעוד להראות לנו שגם אכלת אותן?

הראל סקעת | העיקר שזכר את השיר

אין עליו
אין עליו

אין ספור טקסטים, מילים לשירים והופעות זוכר הזמר סקעת בעל פה, אבל את תפילות החג נראה שהוא זוכר קצת פחות. בסרטון לייב שהעלה ברשתות החברתיות, התוודה סקעת כי הוא לא כל כך בקיא במילים. לא נורא, לפחות הדלקת נרות ושמת כיפה!