הזמר המצליח והצמד של בן אל תבורי סטטיק, העלה אתמול (שבת) ברשתות החברתיות תמונה של עץ אשוח לצד הכיתוב "חג כריסמס שמח לכל מי שחוגג היום. בתמונה: הפתעה לאקרובטים מקולומביה בפסטיגל". תגובות הנאצה והקללות מצד יהודים שומרי מסורת לא איחרו להגיע והוא זכה לגידופים כמו "אידיוט זה חג של גויים, למה מפורסם כמוך מצהיר שהוא חוגג את החג הארור הזה, ילד זבל , גוי מסריח" ועוד אמירות מעליבות שאתם רק יכולים לדמיין.


 

A photo posted by סטטיק (@static_official) on


סטטיק ההמום לא נותר חייב והשיב הבוקר לאותם המתלהמים: "לכל מי שהגיב על עץ האשוח שהעליתי שאני גוי מסריח וכו׳...את רובכם אני אחסום עוד היום, אבל אתם שלא הגבתם אלא רק חשבתם לעצמכם, יש לי שני דברים: האחד, הבנת הנקרא. כתבתי במפורש שזו מתנה לחברים שלי מקולומביה, בשתי שפות. למה אתם עוקבים אחריי אם לא מעניין אתכם מה אני רושם? והדבר השני: סבלנות. האם זה שמישהו לא יהודי באמת משנה את סוג האדם שהוא? ממש לא.



עלינו לדעת לקבל את האחר והשונה ולכבד את דתו, עדתו, ודעתו. ראו מקרה גרמניה הנאצית. דוגמא נוראית אבל מדויקת למה שקורה כששונאים אנשים על רקע הדת שלהם. אוהב אתכם המון. אם אתם יהודים, נוצרים או מוסלמים.... או כל דבר אחר. מאחל לכם יום מקסים".


 

A video posted by סטטיק (@static_official) on

שומרים על שלום עולמי. בן אל תבורי וסטטיק (צילום: רפי דלויה)
שומרים על שלום עולמי. בן אל תבורי וסטטיק (צילום: רפי דלויה)