למרות ש-TMI ידעו ראשונים, הדוגמנית לא יכלה יותר להתאפק ועכשיו אפשר באופן רשמי לפרסם, אסתי גינזבורג מצפה לבייבי שני. שיהיה במזל טוב!




 רגע לפני שאנחנו נפרדים מהשנה האזרחית ונכנסים לשנת 2017, הדוגמנית אסתי גינזבורג משתפת את- TMI בתוכניות שלה לשנה החדשה, ונראה שהן עומדות להיות רחבות במיוחד. כבר למעלה משנה שחרושת שמועות רצה בתעשיית הבידור אודות היריון מתבשל בבטנה של גינזבורג הלוהטת, ועכשיו יש מצב ממשי שסופסוף השמועות יהפכו למציאות.



למרות מזג האוויר הסוער והרצון להישאר מתחת לפוך, השכימה אתמול הדוגמנית בשעות הבוקר המוקדמות והתייצבה על סט הצילומים לקמפיין הקיץ של גולברי, בכיכובה בפעם השלישית. על הסט סיפרה גינזבורג בגאווה שבנה יהונתן שכבר בן שנתיים קרא לה החודש בפעם הראשונה "אמא". אז מה התוכניות שלה לשנה שבפתח? האמא היפה השיבה מבלי למצמץ שהיא מתכננת לסיים אותה עם ילד שני, וחשפה כי היא מעדיפה בן נוסף על פני בת.

נראה שכן. אסתי גינזבורג (צילום: יניב אדרי)
נראה שכן. אסתי גינזבורג (צילום: יניב אדרי)

למה מתחמקים מהבטן?
למה מתחמקים מהבטן?

כמו אצל גל גדות שרק דיברה על "תכנונים לילד" ושהיא לא באמת בהריון ויום אחרי פרסמה את האמת כי היא נושאת ברחמה ילד נוסף, יש הרגשה שיש כבר משהו שמתבשל בבטנה של גינזבורג ותעשו את החשבון לבד, אחרת אין סיבה שהיא תצא עם הכרזה כזאת מוחלטת. להזכירכם, גם את ההיריון הראשון שלה סירבה גינזבורג לחשוף עד לשליש השני להריונה, אז אפשר להתחיל להמתין בציפייה לברך.

כנראה שכבר יש משהו להסתיר...
כנראה שכבר יש משהו להסתיר...

כבר נמרחת על הספה
כבר נמרחת על הספה

לעבוד על כולם זה הכי קורע
לעבוד על כולם זה הכי קורע