איזה מוזר שלא הזמינו אותי לשם. מפגרים. גם יגאל בשן הבטטה ש'מסרב להשתתף' בכל תוכנית שאני כן מוזמן והשני ג׳וקרים האחרים האלה״.

מילים: יונתן מילר, הצלע השלישית בלהקת הופה היי המיתולוגית של יגאל בשן, שמתקשה, כמו בשן עצמו, לשחזר את ימי הזוהר.

למי שלא צרב בזיכרון: ההרכב של יגאל בשן, עוזי חיטמן ז"ל ויונתן מילר פעל בין אמצע שנות ה–80 לסופן, זכה להצלחה חסרת תקדים והתפרק בשיא התהילה, להפתעתם של רבים, ללא הסבר שהניח את הדעת. השמועות סביב הפירוק דיברו על סכסוך בין מילר לבשן, ומתברר שגם אחרי כמעט 30 שנה נשארו משקעים בין השניים.


הופה היי. (צילום: ראובן קסטרו)
הופה היי. (צילום: ראובן קסטרו)

השדים יצאו מהבקבוק השבוע, כשהתברר שהלהקה זכתה במצעד "כשהיינו ילדים" שערכו וואלה! NEWS ומחלקת הילדים והנוער של הערוץ הראשון. במקום לחגוג את התארים השווים "תוכנית הנוער" ו"שיר הנושא" האהובים ביותר, הלכו החבר'ה לריב.

מילר, כשאתה עצוב כל כך, צא לדרך אל תשכח.

"אני מעדיף לא להגיד כלום על זה. כתבתי את זה חצי בצחוק, אבל בכל צחוק יש קצת אמת. אין לי כל כך מה להוסיף על זה".

למה אתם לא בקשר?

"תצטרכי לשאול אותו".

כשהיה לו כל הבלגן בחיים, אתה התקשרת?

"אני לא יודע איך ליצור איתו קשר ולא הייתי איתו בקשר מאז שחזרתי לארץ ב–2012. דיברתי איתו לפני זה, כשהייתי בביקור בארץ, וזהו. אני לא מנתח את זה. אני לפני הופעה, אני לא פנוי כל כך".

כשאתה קורא לבן אדם "בטטה", יש בזה כעס.

"בטטה זו גם מילה מצחיקה, צריך לפענח את זה. ראיתי שיצרו איתי קשר, אבל יותר כעסתי על זה שהם עשו טקס עם מיכל ינאי. להגיד איזו תוכנית הכי אהובה על הילדים ולא להזמין את המשתתפים? או שאולי הוא היה שם ואני לא הייתי מוזמן? כי זה מה שיוצא, שכל אירוע שהוא שם אז אני לא, וכל אירוע שאני שם אז הוא מסרב לבוא, וגם אחרים. אני לא יכול להגיד יותר".

יגאל בשן (צילום: ליאור קסון)
יגאל בשן (צילום: ליאור קסון)

מיקה בשן, אשתו של יגאל, מסרה בתגובה:

״ליאורה יקרה, אנחנו עודכנו באמצעות הודעה של חברה שראתה בוואלה! על הזכייה של 'הופה היי' כתוכנית האהובה ביותר על הילדים. לא הייתה לנו שום מעורבות או ידיעה על כך אלא אחרי שזה הופיע באתר. אנחנו משתדלים לשמור על אנרגיות חיוביות ולא לעסוק בדברים שאין לנו שליטה עליהם. חג שמח, יקרה״.

ואתם אולי רוצים להתייחס למה שמילר כתב?

״לא, תודה״.