לפני כשבועיים ישבה לוסי אהריש בחדר האיפור של רשת בזמן ששערה טופל. הכל היה רגוע עד שדנה זרמון נכנסה וביקשה ממנה לקום דחוף מהכיסא, כי יש לה שידור והיא ממש ממהרת. בתגובה, ביקשה לוסי מדנה להפנות את הגחמות שלה למפיקה כדי שזו תקבע את לוחות הזמנים. דרבי המטופחות נמשך גם אחרי שהגיעה המפיקה והודיעה שלוסי נכנסת קודם: זרמון המשיכה להתלהם, לוסי העמידה אותה במקומה והבהירה לה איך מתנהלים. אבל יש גם דו־קיום ופסגת שלום: לפני מספר ימים נפגשו שתי הדיוות, וזרמון ביקשה להתנצל ולהתחיל דף חדש ונקי לשנה החדשה.

אהריש, חדר מלחמה?

״צעקות לא היו שם. כן היה חוסר הבנה. פתחנו דף חדש ואפילו התחבקנו והחלפנו רשמים על נעליים. ושתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה״.


זרמון, כתבתי לך הודעה והתעלמת.

"אני לא עונה על הודעות כאלה ואני גם ביום צילום, אז עדיף שנדבר מחר".

לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)
לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)

דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)
דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)

ב–16 בנובמבר 2016 חתמה שרון איילון על הסכם עם חברת סאן בודי לרכישת 50% מזכויות השיווק של תכשירי השיזוף של סלפי, בליווי ובייעוץ אמיר ברמלי. אלא שלפני שבועיים הודיעה איילון לבעלי החברה כי בגלל שינויים בחייה האישיים היא מבקשת להשתחרר מהחוזה. הם פחות גילו אמפתיה ומתכוונים להגיע איתה לדיונים. את תגובתה של שרון איילון לא ניתן היה להשיג.

שרון אילון (צילום: רפי דלויה)
שרון אילון (צילום: רפי דלויה)

כוהנת הרשת והאיפור אשלי וקסמן בקשי קיבלה הצעה לככב בעונה הבאה של "מחוברים".



השופטת חיותה כוחן, שחיה כבר מספר שנים עם מנכ"ל הבימה לשעבר שמוליק עומר, האלמן של דבורה עומר, הוסיפה לשם המשפחה שלה גם את השם עומר.

חיותה, חתונה מתחת לאף של ליאורה?

״בוקר טוב. לא נישאנו. חיים בקן משותף כזוג נשוי. הוספתי את שמו לשמי לפני למעלה משנתיים. איני מסתירה דבר. הכל גלוי לעין. שיהיה יום טוב״.