דייר העונה השמינית של ה"אח הגדול" אביחי אוחנה, שנכנס עם מגבלות ראייה לבית הסגור ומי שמנסה לכבוש בקשיחות את ליבה של מעיין, חשף בשיחה אישית עם חבריו לבית שהוא נוהג לקחת חומרים אסורים. 

בשיחה עם תאלין אבו חנא, שהעדיפה לא לחשוף מול המצלמות את דעתה, אוחנה סיפר "קוק למשל? זה כן, הרבה. אני מטורף בקטע הזה לצערי הרב. יכלתי להיות עשיר היום....לוקחים אותי לשירותים, בשביל זה אני מחזיק את זה בכיס, שיקחו אותי. אני מחזיק את כולם בכיס"


המאורע המביך התרחש לפני כשבוע שהבית עוד היה מחולק לעיניים ועשירים. אוחנה כנראה שכח שהכל מתועד 24/7 במצלמות ובשיחה שגרתית שניהל עם דן, מעיין,שני תאלין ואורנה הוא חשף כי הוא מעשן 15 סיגריות ביום, תוך כדי שהוא מסביר שלא באמת מדובר בסיגריות רגילות אלא כאלו "מיוחדות יותר". אז אומנם המילה מריחואנה וג'וינט לא עלתה על שפתיו באופן רשמי אבל הדברים היו ברורים לחלוטין וכך אמר: "אני בתכלס ביום יום שלי אני מעשן סיגריות, נקרא לזה סיגריות, לפחות 15 ביום. לבד. אני מעשן כמו שמעשנים סיגריות".

מיד זכה לתגובות מהסובבים כמו: "מה אתה דפוק?" והשיב שמאז שנכנס לבית הוא נקי "זאת התקופה הכי טובה שהייתה לי בחיים, בחיים לא הייתי ככה, זה לא משפיע עליי בכלל, אני פה כמו רגיל. פה אני כמו מלאך". הג'וינט שאולי ניתן לו באופן חוקי בגלל מצבו הבריאותי מסתבר הוא לא ידידו היחידי של אוחנה, שגם רמז שהוא לוקח חומרים רציניים יותר בשירותים של מועדונים: "לוקחים אותי לשירותים, בשביל זה אני מחזיק את זה בכיס" (קוק) עוד הוסיף "אני מטורף בקטע הזה היו לי תקופות שלא היה לי כלום כשהייתי עם חברות. אבל כשאני לבד נוצר חלל שאני צריך למלא אותו. יכולתי להיות היום עשיר, באמת". כדי לרכך את הרושם שהותיר הוא הוסיף לקראת סוף השיחה בנושא "זה על הדרך, לא מהות החיים שלי".
 

A photo posted by Avihai Ohana (@avi_hi) on


 

A photo posted by Avihai Ohana (@avi_hi) on