למרבה ההפתעה הדייר חזי חיים הוא המודח השלישי שיצא לפני יומיים מבית האח הגדול וחזר לחיים האמיתיים שלו בחוץ. בזמן שהוא היה במתח לדעת האם הוא יעזוב באמצע הרומן עם עדן סבן, ארוסתו לשעבר סוזן אובריין פרסמה תמונה של שניהם ברשתות החברתיות לצד הכיתוב "אנשים שואלים אותי הרבה שאלות ובקרוב תהיה לי תשובה" וביקשה להצביע לדייר האהוב עליה.



למרות שהשניים נפרדו לפני שנכנס לבית הסגור, נראה כי עדיין אכפת לה ממנו וכי אולי גם היא מצפה לקאמבק. אז מה קורה עכשיו עם הדייר החופשי ביממה פלוס שלו כאדם משוחרר והאם זה היה באווירה טובה? והאם סוזן השתלבה בתמונה? את היום הראשון בילה חיים בביתו לצד משפחתו וחבריו הקרובים שהעבירו לו רשמים ממה שהתרחש בשלושת השבועות שלו בבית. אך הוא לא נתן ליום הזה לעבור מבלי ליהנות מהתגובות ברחוב ויצא עם משפחתו לארוחה במסעדה בתל אביב. מהר מהצפוי חזר חזי לשגרת חייו ואת הבוקר של היום (חמישי) פתח במשרד התיווך שלו ברמת גן.



סוזן אמנם לא נכחה בסעודה הגדולה עם כל המשפחה, אבל לפי איך שזה נראה ודברים שאמר בעבר, לא נראה שהוא ימתין בסבלנות לסבן עד שתודח מהבית בשביל להמשיך את הקשר איפה שהופסק, אלא יחזור לאהבה הגדולה שלו, סוזן אובריין, שאגב תמכה בשהות שלו בבית, למרות הרומן המתועד עם עדן.


 

A photo posted by חזי חיים (@hezihaim) on