לא הרבה יודעים, אבל דביר בנדק, פרזנטור בנק מזרחי טפחות, הוא רוכב אופניים מושבע. מה רבה הייתה שמחתו שכחלק מהיותו פרזנטור ולקוח של הבנק, הוא זכה, כמו כל מחזיקי הכרטיס של הבנק, להנחה בסניף GRAVITY CHECK ברמת החייל, המיועד לרוכבי אופניים. בנדק הגיע לסניף ובחר מספר פריטים לרכיבת חורף.

דביר בנדק (יח"צ)
דביר בנדק (יח"צ)

>רשת נעלי TOGO בחיפה ועמותת לא לאלימות יוצאות בקמפיין חדש להעלאת המודעות בקרב הדור הצעיר. סניפי הרשת בגרנד קניון ובקריון בקריית ביאליק נרתמים למען מרכזי סיוע של העמותה ברחבי הארץ. בין המשתתפים: טום אביב, זוכה “מאסטר שף".


טום אביב (צילום: מרינה מושקוביץ')
טום אביב (צילום: מרינה מושקוביץ')

>כמה שווה עניבת הסיגרים הקובנים של וילדר? בימים אלו כשהביצה סוערת סביב הסיגרים הקובנים של ביבי, נראה יועץ התקשורת צבי וילדר עונב עניבה שיוצרה על ידי אמן קובני, שעליה מודפסים עשרות סיגרים קובניים משובחים. הכי מעודכן.

צבי וילדר (צילום: מורג ביטון)
צבי וילדר (צילום: מורג ביטון)

>יום ראשון, 11:30, ישיבת הממשלה. מתחילים לחשושים על כך שאיש העסקים שמוקלט בשיחה עם ראש הממשלה הוא מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס. בנימין נתניהו מקבל את המידע, יוצא מהישיבה לזמן מה וחוזר, לטענת הנוכחים, בפנים נפולות משהו. ביבי בטח ישמח לדעת שכשלא היה בחדר השמחה לאיד בקרב השרים זרמה כשמפניה.