מעיין אשכנזיניצלה השבוע מהדחה וגברה על כוכב ושמוליק פרי שנאלצו להיפרד מבית "האח הגדול". הדיירים בבית חושבים שהיא נשארה בתוכנית בזכות הקשר שלה עם אביחי אוחנה? מסתבר שיש מאחורי הקלעים גבר אחר שדואג לה. אבא שלה, איציק אשכנזי הקים חמ"ל שלם של אנשים שעמלו לקידום ההצבעות עבורה "עסקתי כל היום במשלוח הודעות לחברים, אני בעלים של בית ספר לקראטה בהרצליה ויש לי הרבה תלמידים והורים של תלמידים וכולם תרמו לעזור ולמנף את הבת שלי שתעבור את ההדחה הקשה הזאת. כולם התנדבו לעזור, ואני שמח שהיא נשארה בבית".



אביחי אמר אמש שמעיין תשרוד את ההדחה בזכות הקשר איתו, מה דעתך על האמירה הזאת?


"שכל אחד יגיד מה שהוא חושב, זה לא עולה כסף . אני חושב ובטוח שיש למעיין יש מעריצים מבחוץ גם בלי הקשר שלה עם אביחי ומצד שני אני בטוח שהיא גם קיבלה לא מעט קולות מאלה שתומכים בקשר שלה עם אביחי. אם הבת שלי תגיע לגמר לא חשוב לי בזכות מי, אלא שהיא שם."

מה דעתך על אביחי?

"אין לי עדיין דעה מגובשת הוא בהחלט גבר חזק שחי חיים לא פשוטים ואני מעריץ אותו על הדרך שהוא מתמודד איתה."

איך אתה מקבל את הקשר איתו?

"מעיין היא אדם מאד רגיש ויש לה לב רחב אז לא התפלאתי שהיא בכתה על ראייה של אביחי. אני חושב שאין חוקים לאהבה היא יכולה להתאהב בכל אחד וכרגע אביחי עושה לה את זה. כל גבר שעושה את הבת שלי מאושרת יתקבל באהבה אצלי בבית".

זוג אוהבים. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום מסך)
זוג אוהבים. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום מסך)

מה חשבת על הזוגיות שהייתה למעיין עם עומר אדם?

"זאת הייתה תקופה מיוחדת והיא הסתיימה. כל עוד הבת שלי מאושרת והיא הייתה מאושרת ברוב התקופה איתו זה עשה לי טוב. אני באופן אישי אוהב אותו כזמר"

איך הקשר בינכם ביום יום? 

הייתי אתמול במתח נוראי באולפנים, היה לי מאד קשה לראות את הלחץ שהיא הייתה בו וזה הכניס אותי למתח עצום. יש ביננו קשר מאד מיוחד של אבא ובת. לפני שהיא נכנסה לבית, היינו מדברים שלוש פעמים ביום והיא חסרה לי , אני מאד מתגעגע".