שוקינג ניוז, תצטרכו לנקות את האוזניים שוב ושוב, לערוך בדיקת שמיעה והבנת הנקרא בשביל להאמין למה שאתם עומדים לקרוא באייטם הבא. אחרי שבדרך כלל מגישים נגדם תביעות בגין דברים שונים, לפני שלושה שבועות הגישה הפקת "האח הגדול" תלונה במשטרה כנגד אבא של אחד מדיירי הבית.

מי האשם?
מי האשם?

כן, זה נשמע כמו עוד תסריט הזוי מתוך סרט בדיוני, אבל תאמינו או לא, זה לגמרי אמיתי. אבי סבן אביה של הדוגמנית עדן סבן איים על חייהם של מפיקי האח הגדול וביניהם גם על יורם זק העומד מאחורי קולו של האח. אז איך הכל התחיל? סבן האב שצפה בשקיקה אחר בתו מרגע שנכנסה לבית המצולם התפוצץ מזעם כשראה את בתו על המסך בקרבה ואינטימיות עם הדייר חזי חיים בעוד השניים החלו לפצוח ברומן שהופסק בעת חיים הודח מהבית. סבן התחרפן כשלטענתו בתו הוצגה על המסך כבחורה זולה וזנותית.



הכל בגללו? (צילום: צילום מסך)
הכל בגללו? (צילום: צילום מסך)

אז מה הוא עשה? הוא הגיע זועם לאולפנים בנווה אילן והחל לאיים על חייהם של מפיקי התוכנית שהציגו כך את בתו על המסך. חשוב לציין שכל מה שעשתה סבן על המסך ויש לדייק, המעט שעשתה סבן עם חיים, היה באחריותה ומרצונה האישי ולא כי היא התבקשה לעשות כך על ידי אף גורם בהפקה.

מפיקי התוכנית לקחו ברצינות את האיומים של אבי סבן והגישו תלונה במשטרה. האב זומן לחקירה והוצא נגדו צו הרחקה לחודש ימים מהאולפנים בנווה אילן ומצוות ההפקה של התוכנית. למרות צו ההרחקה סבן לא מרפה ויושב על הגבעות עם מגפון וצועק לבתו עדן שהוא אוהב אותה. הערב צפוי חזי חיים להכנס בשנית לאח הגדול , ביחד עם שאר מודחי העונה, ומעניין מה יקרה אם חיים וסבן ימשיכו את הרומן מאיפה שנקטע בעקבות הדחתו, מה שבטוח שזה לא יהיה למורת רוחו של האב ששומר בקנאות על צנעת בתו. 

מהפקת התוכנית לא נמסרה תגובה 

וזה בסדר? עדן סבן (צילום: שי סמייה)
וזה בסדר? עדן סבן (צילום: שי סמייה)

לא ציפה שזה יקרה כשנתן לה להיכנס לבית? (צילום: ניר פקין)
לא ציפה שזה יקרה כשנתן לה להיכנס לבית? (צילום: ניר פקין)