לי לוי, שהצטלמה לפרסומת עבור אתר השידוכים Vipdate.co.il, שמשדך בין נשים יפות לגברים עשירים, לא הביאה בחשבון את המחאה שיעורר המהלך הזה, כולל פוסטים קשים ופנייה לחברת הכנסת מרב מיכאלי. מיכאלי סירבה להגיב, לי לוי דווקא לא שתקה:

"אני דוגמנית ושחקנית ומשתדלת לעשות את עבודתי בצורה טובה ומקצועית. הפרסומת בעיני היא הומוריסטית ומשעשעת ולא באה לפגוע באף אחד, אני לא אחת ממייסדי האתר ולא במאית הפרסומת, אלא דוגמנית ושחקנית ועושה את עבודתי. מעבר לזה, אני מאמינה שלכל אחת הזכות לבחור לאיזה אתר היכרויות היא רוצה להירשם, גם אם זה לא מוצא חן בעיני חברת כנסת זו או אחרת. אם מישהי רוצה לבחור את בן הזוג שלה על פי פרמטר של חוזקה כלכלית, זו זכותה ועל פי שיקול דעתה בלבד. וגם לה יש זכות לא לעמוד לביקורת ולעשות מה שהיא מחליטה לנכון".

לי לוי (צילום: אור גפן)
לי לוי (צילום: אור גפן)


>אייל, אח של קרן מיכאלי, לא מדבר איתה משום שלא הגיעה לבת המצווה של בתו, אחייניתה. אם הם היו מדברים הם היו יכולים, למשל, לתאם את הגרסאות שמסרו לליאורה. קבלו:
אייל, שמור אותי מאחותי?
"אני לא יודע על מה את מדברת. לא הייתה שום בת מצווה והיחסים שלי עם אחותי מצוינים, אני לא מכיר אותך ולא את המדור שלך, ושיהיה לך ערב טוב".
קרן, איך לא הגעת לבת מצווש?
"ההודעה על הבת מצווה הגיעה מאוחר והייתי צריכה להיות עם הבן שלי ביום הולדת. מעבר לזה אין לי מה להוסיף וזה לא מעניין. אחי ואני ביחסים טובים מאוד".