בלי משרד יחסי ציבור, בלי ראיונות ערוכים, ענבל אור יוצאת לקרב חייה ומספרת כי היא מפחדת לצאת לרחובות בלי ליווי מחשש לחייה לאחר שיש חשד שבתחילת החודש הציתו את בית הוריה. אור, שחשודה בהעלמות מס והונאות משפחות רבות טוענת כי בודדו אותה מילדיה מבלי הצדקה ואת כל המסר הזה היא מעבירה דרך פוסט ארוך ברשתות החברתיות וכך כתבה:

"עד עכשיו ספגתי ושתקתי . לא עוד אני יוצאת לקרב על שמי הטוב ולהילחם בריקבון של השחיתויות במערכת השלטון, אני בטוחה שיש אנשי עסקים ואזרחים תמימים וטובים כמוני שנפגעו וניזוקו קשה מהמוסדות והמערכת הבנקאית במדינה. נזק שפגע קשות ואף איים להרוס את חייהם אני יוצאת למאבק שבסופו אני מאמינה שאנצח. המאבק שלי גם ישרת את האינטרס שלכם אזרחי מדינת ישראל אנא שתפו את הפוסט ותעזרו לי לעזור לכם. זה המכתב אשר נשלח ע״י היום למפכ״ל המשטרה למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה וכולי תקווה שיסיעו לי לחשוף את העוקץ הגדול והנורא שפגע בכל כך הרבה נפשות.

מנסים לשבור אותה? ענבל אור. (צילום: ראובן קסטרו)
מנסים לשבור אותה? ענבל אור. (צילום: ראובן קסטרו)


שלום רב, שמי ענבל אור ואני מניחה שאתה מכיר אותי מהכותרות בתקשורת בחודשים האחרונים שלא בטובתי לפני כשנה ללא שום הצדקה בשלושה ימים בלבד פירקו לי את החברות והכניסו אותי למצב של הליך פלילי וכינוס נכסים. לפני כחודש ימים התוודעתי לראשונה שמדובר היה במעשה הונאה ועוקץ שנעשו לי ולחברות שברשותי ונגנבו למעלה ממאה מיליון ש"ח!! ובנוסף ללא שום סיבה ו/או ראיה לקחו לי את 4 ילדי ע״מ לשבור אותי באופן סופי.

בחודש האחרון פניתי למס׳ תחנות משטרה ברחבי הארץ במטרה להגיש עדות ואת כלל הראיות המצויות בידיי בצורה מסודרת ולתדהמתי הרבה נתקלתי בקושי רב ובהתנגדות נחרצת של החוקרים בתחנות השונות ואז הבנתי שאני מתמודדת עם כוחות גדולים ממני ומעורבותם של בכירים בצמרת הממשל .

מזה כחודש ימים אני לא ישנה ואני לא יוצאת לרחוב אלא בליווי בני משפחה מהחשש לחיי. לאחרונה בית משפט השלום ברחובות יחד עם גורמי הרווחה בודדו אותי מיילדי ללא שום הצדקה ו/או ראיה לכך. במתן ההחלטה כאמור לאחרונה ממש במקרה גם התוודעתי לסגירת תיק העוסק שלי במע"מ על דעתם וללא ידיעתי ומבלי להציג בפני את טופס סגירת התיק דבר אשר בגינו הואשמתי ואף הופללתי ומכאן למעשה כדור השלג החל לגלול. אבקש מכם, לסייע לי. ולזמן אותי להציג בפניכם את התמונה המלאה שכוללת הקלטות והוכחות חד משמעיות!!! הכתובת על הקיר אנא הרשו לי להציג אותה בפניכם בצורה מסודרת ומבוקרת "

הרבה זמן בלי חיוכים. (צילום: אבשלום שושני)
הרבה זמן בלי חיוכים. (צילום: אבשלום שושני)