הדוגמנית הישראלית ונציגת ההסברה בארצות הברית הלוא היא נועה תשבי ממשיכה לצאת נגד דונלד טראמפ והבחירה בו. אחרי שכינתה את ג'ראד קושנר חתנו היהודי של טראמפ בוגד, תשבי טוענת שהנשיא הנבחר לא אוהב את יהודים ויוצאת בפוסט זועם על המהלכים שהוא נוקט נגד מהגרים.

תשבי, כמו קים קרדשיאן לא נותרה אדישה לצעדיו של טראמפ ומשתפת את העוקבים ברשתות החברתיות בתמונה ציונית שלה עם דגל ישראל משתקף על פני עדשות המשקפיים לצד הכיתוב "אני מהגרת". וצירפה את הטקסט הנוקב הבא:


 

A photo posted by Noa Tishby (@noatishby) on


"אני הבנאדם האחרון שיגן על האיסלם הקיצוני אבל מה שקורה בארצות הברית כרגע מזעזע ומחריד. מה שטראמפ עשה זה בעצם לאחד את כל העולם נגד טראמפ ובעד האיסלם. ואם לא שמתם לב, הבית הלבן החליט שהשואה הייתה ״נגד הרבה סוגים של אנשים, לא רק יהודים״. ההשמטה של יהודים מההודעה של יום השואה הבינלאומי הייתה מכוונת. ללא התנצלות. שוב אני אומרת לכם, שלא תטעו. העובדה שטראמפ מדבר נגד מוסלמים לא אומרת שהוא אוהב יהודים. למרות ביתו וחתנו, הקול הפשיסטי ניאו נאצי של סטיב באנון תמיד מנצח. כמו כן כרגע יש לו בסביבות 30 אחוזי תמיכה ו51 אחוזי אי-תמיכה בתוך ארצות הברית ובסביבות 0 אחוזי תמיכה בכל העולם וחיבוק הדוב שלו לישראל לא בהכרח טוב לנו. וחוץ מזה, אני מאמינה בחוזק ואגרסיביות נגד קיצונים ואמפתיה כללית כלפי האנושות".

מגינה עלינו מרחוק. נועה תשבי
מגינה עלינו מרחוק. נועה תשבי