מאז שנכנסו הדיירים המודחים לבית האח הגדול נדמה שהמטרה הושגה והם הביאו איתם המון מטענים, ריבים וסכסוכים. תהילה אסודרי, כוכב פרי ושמוליק ספן וחזי חיים ששבו לבית אחרי שצפו בפרקים על המסך, חזרו עם בטן מלאה בעיקר על הדייר אביחי אוחנה והיחס שלו למעיין אשכנזי והחליטו לשים אותו כמטרה לעלבון והם לועגים לו על הנכות והמגבלה הרפואית שלו ומכנים אותו שוב ושוב עיוור.


 

A photo posted by bigbrotherisrael (@bigbrotherisrael) on


כמעט בת הזוג שלו מעיין אשכנזי לא נותרה אדישה למסע ההכפשה על אוחנה ויצאה להגנתו בשיחה שניהלה עם אורנה דנינו "הטווח ראייה שלו נורא קטן וכל אחד אומר לו משהו והוא מנסה להסתכל עליהם והוא לא מבין לאיפה להסתכל וכולם עליו" מדווחת אשכנזי, "הוא מראה שהוא עם ביטחון אבל אין לו באמת, הם משפילים אותו ואת רואה את העיניים שלו, הוא לא רואה לאן הוא צריך להסתכל. אין להם את טיפת חמלה, רחמים... משהו"



בקבוצת התמיכה שהוקמה בפייסבוק לאוחנה הנקראת "לוחמי הניצחון", כותבים הצופים פוסטים זועמים אשר דורשים מיורם זק לסלק במיידי את תהילה וחזי שצוחקים על הראייה של אביחי, כפי שעשו לגילי ורוני מיילי כשכינו בעונה החמשית את טהוניה רובל "כושית" וקוראים לכל בעלי המוגבלויות לצאת במחאה נגד הפקת התוכנית.

זוג משמיים? אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך)
זוג משמיים? אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך)

גם לאוחנה היה מה להגיד בנוגע למצב בבית ובשידור 24/7 זעם על המצב ואמר למודחים: "אתם יוצאים הביתה בבושת פנים וחוזרים פנימה בשביל עוד 5 דקות של מסך, אתם מתקנים את כל הפגמים הפיזיים שנראו במצלמה ומראים כמה חסרי ביטחון אתם באמת. אתם מחליטים שבאופו אסטרטגי אתם צולבים אותי וקוראים לי עיוור כל שנייה, כאילו אין חצי מיליון נכים במדינה".

בעל מוגבלות אמיתית. (צילום: ניר פקין)
בעל מוגבלות אמיתית. (צילום: ניר פקין)