בדומה לשאר כוכבי ריאליטי, יוצאת בית האח הגדול קסניה טרנטול הצליחה למנף את הפרסום לו זכתה בעקבות התוכנית לפרוייקטים מגוונים. מחר היא גם תשתף פעולה ותרוץ במרתון תל אביב במסגרת קבוצת ריצה שמטרתה לעורר מודעות לגילוי מוקדם של הגן הגורם לסרטן השד. "ספורט זה בשבילי כמו תרופה כזו", מחייכת טרנטול, "ברגע שלוקחים אותה, את מרגישה 'הפי-הפי'. מגיל 18 אני הולכת למכון כושר. זה טוב לי לנפש. אחרי אימון אני מרגישה אנרגטית, הראש מסודר, יש כוחות מטורפים".

טרנטול בת ה- 29 הגיחה לעולמנו רק לפני כשנה בזכות תוכנית האח הגדול. וכיום היא מלאת עיסוקים, היא דוגמנית במשרה מלאה ובנוסף לכך, לומדת משחק וגם גמולוגיה, עובדת פעם בשבוע כסייעת לרופא שיניים ("זה בשביל הנפש, כדי להיזכר בחיים שהיו לי לפני הריאליטי"), ולאחרונה אף פתחה יחד עם הוריה עסק לעיצוב תכשיטי בוטיק וחריטה אמנותית.

רב גונית. קסניה טרנטול (צילום: אריאל הבשור)
רב גונית. קסניה טרנטול (צילום: אריאל הבשור)


תמיד עם חיוך
תמיד עם חיוך

היא גרה ברמת גן יחד עמרי בן נתן, מאמן נבחרת ישראל בגלישת סקי מים בכבלים – וויקבורד. השניים למי שפספס הכירו במהלך השהות בבית "האח הגדול". "עמרי הציע לי נישואים בכותל בשני בפברואר, בדיוק שנה אחרי שנהיינו זוג", היא מספרת. "אין עדיין תאריך סופי לחתונה, אבל לדעתי זה יהיה לקראת אוקטובר-נובמבר. יש לנו קטע. אנחנו אוהבים לעבוד אחד על השני, ופעם כבר יצא לעמרי להציע לי נישואים בצחוק. אבל הפעם היה לו איזה ניצוץ בעיניים שהבנתי שזה רציני, וזה היה שווה יותר מכל יהלום".

היית מאמינה שבעלך יגיע דווקא מהריאליטי?

"לא חיפשתי שם את אהבתי, האהבה הגיעה אלינו. זה היה מאוד מיוחד, כל מערכת היחסים שהתחילה שם. היינו בתוך בית שהרגשות בו מאוד מוקצנים לטוב ולרע. אני ועמרי היינו מאוד כנים אחד עם השני, וזה הכי חשוב לי בזוגיות".

יש הרבה כוכבי ריאליטי שיצאו מהתוכניות והתרסקו, היא דווקא מצליחה להסתדר לא רע עם התהילה והפרסום. טרנטול: "להיות רכוש של הציבור זה לא פשוט. אבל כשאת יוצאת ורואה שאת מצליחה להשפיע ולמנף עצמך למקום כל כך טוב, את לא רוצה להפסיק. את מקבלת מזה סיפוק אדיר. אבל כן, ריאליטי זו עבודה מאוד קשה נפשית. את המינוסים של הריאליטי אני לוקחת למקום של הטוקבקים. אמרו לי שאסור לקרוא טוקבקים, אבל כן קראתי ולא הבנתי איך אנשים יכולים לכתוב דברים כאלה. אני אפילו לא יכולה לבטא את המילים שכתבו. אני קוראת לאנשים האלה הפושעים שמאחורי המקלדת".

רצות למטרה טובה. קסניה טרנטול ושרון איילון
רצות למטרה טובה. קסניה טרנטול ושרון איילון

מה עוזר לשרוד את היום שאחרי הריאליטי?

טרנטול: "זה המסר שאת מעבירה. אנשים נמשכים לתכונות שלך, לערכים שלך, למה שאת מייצגת. ברגע שאת מעריצה מישהי בגלל כל המכלול שלה, היית רוצה לראות אותה בכל מקום, כי היא מייצגת משהו טוב ונכון. ככה זה אצלי. אם יש משהו שאני מאמינה בו, אייצג אותו בצורה הכי טובה. אם אני לא מאמינה, אגיד: 'תודה רבה, זה לא אני'. זה גם מה שבא לי להגיד לדיירים החדשים בעונה הזאת. תהיו אותנטיים, אל תאבדו את עצמכם. הפרסום זה טוב ויפה, אבל יש לו חיי מדף. בסופו של דבר, יהיו יותר צעירים, יהיו עוד תכניות. עוד מעט כל מדינת ישראל יהיו פליטי ריאליטי".