השר לביטחון פנים גלעד ארדן תקף אמש בפוסט חריף בפייסבוק את התוכנית הסאטירית "ארץ נהדרת" וטען שהם שמאלנים ואנטישמיים לאחר שעשו לו חיקוי כביכול "בפעם הראשונה", ורק בגלל ביטויים על הפיגוע דריסה, אחרי ששמונה שנים שהוא שר דמותו לא כיכבה בתוכנית וכך כתב:

"למעלה מ-8 שנים אני שר, אבל כל עוד לא היה דחוף לחברים בארץ נהדרת לספר לצופים בבית שלא היה טרור הצתות (למרות שחוקרי השריפות קבעו שהיה גם היה) ושהאשמתי בלי בסיס אזרח בדריסה (למרות שהתבססתי על תחקיר המשטרה המוסמך) לא קיבלתי דמות באולפן. אבל עזבו את זה, עזבו גם את המערכון הכמעט אנטישמי על המתנחלים שסגר את התוכנית. השיא היה המערכון על כך שבישראל יש משטרת מחשבות. ארץ נהדרת- יותר מעשר שנים אתם בפריים טיים עם תוכנית מגה שמאלנית שמשודרת לעם ימני, ואתם אשכרה עושים מערכון על זה שבישראל משתיקים שמאלנים."

דומה? החיקוי של גלעד ארדן מהעונה הקודמת (צילום מסך)
דומה? החיקוי של גלעד ארדן מהעונה הקודמת (צילום מסך)


וגם זה...
וגם זה...

לא בטוח שאתם זוכרים אבל התמונה היא לגמרי שונה, מפשפוש קל בעונות הקודמות של ארץ נהדרת התגלה שזו לא העונה הראשונה שארדן זוכה לחיקוי של דמותו, כי גם בעונה הקודמת הוא היה בין הדמויות שזכו לככב. פרט קטן שבחר ארדן להסתיר מעייני העוקבים שלו ברשתות בכדי להעביר את המסר שלו.

וכיאה לארץ נהדרת התגובה שלהם לדבריו לא איחרה להגיע והם מסרו: "ברכות לשר ארדן וליועציו על ההחלטה להצטרף, גם אם באיחור, לטרנד הפוליטי של השתקת ביקורת לגיטימית באמצעות כינויים אנטישמי, ומגה שמאלני. אגב גם בעונה שעברה הייתה דמות של ארדן בתוכנית. כבוד השר שוב חשוב לבדוק עובדות לפני שיוצאים בהאשמות".

מאוד דומה. (צילום:אבשלום ששוני)
מאוד דומה. (צילום:אבשלום ששוני)