רגע אחרי שאימה של שני גולדשטיין רמזה לבתה במסגרת המשימה השבועית בארוחה בשמיים כי מעיין או "דלילה" כפי שכינתה אותה, מסוכנת לא רק לאביחי אוחנה אלא גם לשני, אבא של מעיין אשכנזי החליט לשבור שתיקה.

בפוסט זועם שפרסם ברשתות החברתיות, איציק אשכנזי,האב שתומך ומלווה את בתו מתחילת דרכה בבית הסגור, האשים את ההפקה ב"משחק מכור ומלוכלך ובקשרים אישיים של ההפקה למשפחתה של שני".

עם זאת גורם מטעם ההפקה מכחיש את טענותיו של אביה של מעיין וטוען כי אין שום הכרות מוקדמת בין יורם למשפחתה של שני.


ואלה הדברים שפרסם איציק אשכנזי בחשבון האינסטגרם שלו לצד תמונת אמה של שני:"משחק מכור!!! מזה זמן מה שאתם פונים אליי תומכים ומעריצים, בהודעות ושיחות כועסות על קשר מובהק בין ההפקה לשני גולדשטיין. עד היום הדפתי מעליי את הטענות הללו אך הפעם נשברו כל חוקי המשחק וההגינות פשטה את הרגל!



החל מהטענה שמי שמנהל למתמודדת את המדיה החברתית מקושר משפחתית לאח הגדול מר יורם זק, מכתבה שהתפרסמה וחשפה את הקשר החברי שנוצר דרכי עבודה בין אמה של שני להפקה כמנכ"לית חברת יח"צ וכלה בכך שהגברת עמדה הערב מול כל עם ישראל ואמרה לבתה "דלילה רוצה לנשל את הכוח ממך גם, לא רק שמשון תקחי את זה בחשבון" וזאת למרות האיסור המוחלט להעביר מסרים ברורים למתמודדים וכנגד כל כללי המשחק כשבנוסף ההפקה נתנה במה לגברת להעמיד את מעיין שלי באור כ"כ שלילי מול כל הצופים, אור שלילי המערער את מעמדה בעינהם כשהיא מוצגת כמחרחרת מזימות!

הילדה שלי נלחמת בגבורה בדרך ארץ ובכבוד כלפי הסובבים אותה, פועלת לפי הכללים ועומדת בלחצים רבים ואני צריך לשבת בבית ולהרגיש שכל המאמץ של הילדה שלי הוא לשווא! שהכל מכור והמשחק מלוכלך"

לא ניתן היה להשיג את תגובת ההפקה בעת פרסום הידיעה