יאיר נתניהו נראה סועד את לבו במסעדת היוקרה הניו יורקית "Village", הממוקמת בין השדרה השישית ל"Pitti New York", בשבת בצהריים, ונהנה מהשמש והכאילו קיץ שנחת על התפוח הגדול.

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו

והאב הגאה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקר באוסטרליה גם את המיליארדר לשעבר, יוסף יצחק גוטניק - ההוא מהקמפיין הבלתי נשכח "נתניהו טוב ליהודים".

>הזמן עובר מהר כששוכחים. באזכרה לציון שלוש שנים למותו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, ו–17 שנים למותה של רעייתו לילי, נרשמה נוכחות דלילה לעומת שנים עברו. וכך, לצד פניהם העגומות של הבנים המסורים, עמרי וגלעד, בלטו בהיעדרם חברי פורום החווה, בהם ראובן אדלר, אייל ארד, הרופא האישי ד"ר שלמה שגב וציפי לבני. מי שכן עשו כבוד הם רובי ריבלין, צחי הנגבי, בוז'י הרצוג, אבי דיכטר, עו״ד דורי קלגסבלד, יואב גלנט, עו"ד יורם ראב"ד, הלוחם המיתולוגי קצ'ה, אורי שני, אסי שריב המזכירה שרה שמע ומנהלת הלשכה המיתולוגית מרית דנון. היה גם חלק אמנותי של דיקלה, ששרה שני שירים.
גלעד שרון, תוכל לסכם?
"היה מרגש, תודה לך".
היו כאלה שהתאכזבת שלא הגיעו?
"לא".
אריאל שרון (צילום:עדי אבישי)
אריאל שרון (צילום:עדי אבישי)


>המאבק על הירושה בבית משפחת סרוב הגיע לקצו. אמל"ק: הבן, ד"ר ג'קי סרוב, המוכר כרופא הסלבריטאים וגיבור פרשת המשפט המתוקשר הקשור לשמו של אסי אבוטבול, זכה בכסף אך אולי הפסיד את בנותיו.
הסאגה סביב הירושה החלה ביולי 2014, כאשר האם ויולט סרוב הלכה לעולמה והותירה אחריה צוואה ולפיה כל רכושה יעבור לאחותו של ד"ר סרוב ולבנותיו. הסיבה המשוערת: האמא לא סמכה על בנה, לפחות בכל מה שנוגע לבחירת בנות זוג. בתגובה פצח הד"ר במאבק על הירושה ופנה לבית המשפט בבקשה לערער על הצוואה. בית המשפט קבע כי ג'קי יהיה זכאי רק לחלק מהרכוש שהיה בבעלות אביו המנוח. בנותיו, שלא זכו לפרגון על ההחלטה של סבתן, ניתקו עמו כל קשר.
חן סרוב–סנה, תרצי להגיב על סיום המשפט עם אבא?
"אני לא מעוניינת להגיב ולהיכנס לזה. תודה".
ד"ר ג'קי סרוב, אתה מרוצה מהתוצאה של המשפט?
"אין לי מה לומר ושיהיה לך שבוע טוב".